مقاله بررسی رابط? بین بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی خیرین با نقش تعدیلگر هویت فرهنگی – محلی در شهر ایلام
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابط? بین بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی خیرین با نقش تعدیلگر هویت فرهنگی – محلی در شهر ایلام دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابط? بین بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی خیرین با نقش تعدیلگر هویت فرهنگی – محلی در شهر ایلام کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابط? بین بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی خیرین با نقش تعدیلگر هویت فرهنگی – محلی در شهر ایلام،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابط? بین بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی خیرین با نقش تعدیلگر هویت فرهنگی – محلی در شهر ایلام :
تعداد صفحات :۲۶
هدف پژوهش حاضر، مقاله بررسی رابط? بین بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی خیرین با نقش تعدیلگر هویت فرهنگی – محلی در شهر ایلام است. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر شیو گردآوری اطلاعات، توصیفی- پیمایشی میباشد. جامع آماری آن نیز شامل خیرین شهرستان ایلام است که باتوجه به نامحدود بودن، تعداد ۳۸۴ نفر از آنها به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش نمونهگیری در این تحقیق، نمونهگیری در دسترس است. ابزار گردآوری اطلاعات نیز پرسشنامه میباشد که روایی و پایایی آن تأیید شده است. برای تجزیه و تحلیل اطلاعات نیز از نرمافزار ویژوال پیالاس استفاده شد. نتایج پژوهش نشان میدهد که بین بازاریابی رابطهای مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی خیرین، رابط مثبت و معناداری وجود دارد؛ همچنین هویت فرهنگی – محلی بر رابط بین بازاریابی مؤسسات خیریه و تمایل به اهدای کمک از سوی آنها مؤثر است و نقش تعدیلگر دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.