مقاله تأثیر انگیزه‌های لذت جویانه و ویترین‌گردی بر خرید ناگهانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تأثیر انگیزه‌های لذت جویانه و ویترین‌گردی بر خرید ناگهانی دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تأثیر انگیزه‌های لذت جویانه و ویترین‌گردی بر خرید ناگهانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر انگیزه‌های لذت جویانه و ویترین‌گردی بر خرید ناگهانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تأثیر انگیزه‌های لذت جویانه و ویترین‌گردی بر خرید ناگهانی :

تعداد صفحات :۳۸

هدف از انجام این پژوهش مطالعه و بررسی این سؤالات است که آیا انگیزه‌های لذت‌جویانه و مؤلفه‌های آن یعنی انگیزه‌های ماجراجویی، خرسندسازی، نقش، ارزش اجتماعی و ایده، بر خرید ناگهانی تأثیر دارد؟ آیا انگیزه‌های لذت‌جویانه بر ویترین‌گردی تأثیر دارد؟ آیا ویترین‌گردی بر خرید ناگهانی تأثیر دارد؟ و آیا ویترین‌گردی نقشی میانجی میان انگیزه‌های لذت‌جویانه و خرید ناگهانی دارد؟ برای دستیابی به این هدف نمونه‌ای ۲۸۸ نفری از خریداران یک مرکز خرید (هایپراستار) در تهران مورد مطالعه قرار گرفت. این تحقیق بر اساس روش از نوع توصیفی- پیمایشی بوده و به این نتایج رسیده است که اولاً، انگیزه‌های لذت‌جویانه بر خرید ناگهانی تأثیر مثبتی دارد. ثانیاً انگیزه‌های لذت‌جویانه‌ای نظیر انگیزه ماجراجویی، خرسندسازی، نقش، ارزش، اجتماعی و ایده، بر خرید ناگهانی تأثیر مثبت دارند. ثالثاً انگیزه‌های لذت‌جویانه بر ویترین‌گردی تأثیر مثبت دارند. هم‌چنین در این پژوهش فرضیه تأثیر ویترین‌گردی بر خرید ناگهانی تأیید شد. در همین زمینه فرضیه نقش میانجی ویترین‌گردی بین انگیزه‌های لذت‌جویانه و خرید ناگهانی نیز در پژوهش حاضر تأیید شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.