مقاله رابطه جهانی شدن فرهنگی و ارزشهای ازدواج در بین ساکنان شهر شیراز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه جهانی شدن فرهنگی و ارزشهای ازدواج در بین ساکنان شهر شیراز دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه جهانی شدن فرهنگی و ارزشهای ازدواج در بین ساکنان شهر شیراز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه جهانی شدن فرهنگی و ارزشهای ازدواج در بین ساکنان شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه جهانی شدن فرهنگی و ارزشهای ازدواج در بین ساکنان شهر شیراز :
تعداد صفحات :۲۹
هدف از این پژوهش، مطالعه رابطه میان جهانی شدن فرهنگی و ارزشهای ازدواج است. این پژوهش با رویکردی کمی و با روش پیمایشی انجام گرفته است. پرسش نامه پژوهش از نوع محقق ساخته و برای سنجش اعتبار پایایی و اعتبار آن به ترتیب از آلفای کرونباخ و اعتبار محتوا استفاده شده است. دادههای مورد مطالعه مربوط به ۶۴۸ نفر از ساکنان شهر شیراز در سنین ۱۸ تا ۴۵ سال بوده که با شیوه نمونهگیری طبقه ای سهمیه ای انتخاب شدهاند. این مطالعه دو مدل را مورد آزمون قرار داده است. یک مدل به بررسی مولفه های جهانی شدن فرهنگی بر ارزش های پرداخته است و مدل دوم، رابطه این مولفه ها را با عمل به ازدواج بررسی کرده است. یافتههای پژوهش ضمن تأیید تاثیر جهانی شدن بر ارزشهای ازدواج در بین پاسخگویان، بیانگر آن است که مولفههای جهانی شدن فرهنگی، مولفه های بازاندیشی و فناوریهای نوین ارتباطی و داده ای بیش ترین تاثیر را بر ارزش های ازدواج و بویژه بُعد نگرش به ازدواج، داشته است، اما رسانههای جمعی داخلی تاثیری مستقیم در این ارتباط نداشتهاند. افزون بر این، نتایج بررسی نشان میدهند که مولفههای جهانی شدن (بازاندیشی و فناوریهای نوین ارتباطی و داده ای) بر ارزشهای ازدواج تاثیر منفی داشتهاند. در کل مدل نخست ۱۹ درصد از تغییرات ارزش های ازدواج را تبیین کرده است. هم چنین، مدل دوم قادر به تبیین ۱۴ درصد از تغییرات متغیر عمل به ازدواج بوده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.