مقاله مدل مفهومی چگونگی سوءمصرف شیشه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدل مفهومی چگونگی سوءمصرف شیشه دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدل مفهومی چگونگی سوءمصرف شیشه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل مفهومی چگونگی سوءمصرف شیشه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدل مفهومی چگونگی سوءمصرف شیشه :
تعداد صفحات :۲۸
هدف از این مطالعه تبیین فرایند اعتیاد جوانان و سهم خانوده و دوستان در آن بود. در این مطالعه با استفاده از روش کیفی و تکنیک نظریه پدیدار گشته از تجربه برای دستیابی به این هدف تلاش شده است. در این تحقیق با نمونهگیری هدفمند، ۱۲ نفر از معتادان به شیشه انتخاب شده و سپس مصاحبهی عمیق از آنها به عمل آمد. سپس بر اساس یافتهها، مقولهها در چند مرحله با استفاده از کدگذاری آزاد و محوری بهدست آمد. برای بهدست آوردن یافتهها با روش چرخشی بین نظریهها و دادهها به بسط مفاهیم نظریه پرداخته در این بسط از الگوهای آسیب اجتماعی و فرزندپروری استفاده شده است. مقولههای پدیدار گشته در پژوهش حاضر مقولههای اصلی سبک والدگری، یادگیری اجتماعی و باورهای سترون شده درباره اعتیاد است که مقولهی اصلی دارای زیرمقولههای فرعی میباشد. زیرمقولهی سبک والدگری، رابطهی والدین با فرزندان، رابطهی والدین با یکدیگر، انعطافناپذیری در سبک، سرمایههای خانواده است. زیرمقولهی یادگیری اجتماعی، دوستان مصرف کننده و وجود فرد مصرفکننده در خانواده است. زیرمقولهی باورهای سترون شده تعاریف مطلوب، توجیه عمل، عدم قبول مسئولیت نتیجهی عمل است. سبکهای والدگری و سرمایههای خانوادگی از یک سو و ملحق شدن به گروههای دوستی که مصرفکننده نیز هستند، از سوی دیگر نوعی گرایش به مصرف در فرد بهوجود میآورد که این تمایلات رفته رفته باورهایی را در فرد ایجاد کرده که در ابتدا مشوق مصرف از روی کنجکاوی یا تفریحی بوده، اما به مرور باورهای سترون نسبت به اعتیاد در فرد ایجاد و تثبیت میشود که اجبار، ولع و تنوع در مصرف شکل میگیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.