مقاله بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانشآموزان عقبمانده ذهنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانشآموزان عقبمانده ذهنی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانشآموزان عقبمانده ذهنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانشآموزان عقبمانده ذهنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه توجه دانشآموزان عقبمانده ذهنی :
تعداد صفحات :۲۴
این تحقیق با هدف بررسی اثر بخشی کار در اتاق تاریک بر افزایش دامنه نگهداری توجه در دانشآموزان عقبمانده ذهنی انجام گرفت. به این منظور ۲۴ دانشآموز عقبمانده ذهنی به شیوه نمونهگیری در دسترس انتخاب و بهصورت تصادفی به دو گروه آزمایشی و کنترل تقسیم شدند. سپس هر دو گروه به وسیله آزمون دقت سنج تولوز پیرون به عنوان پیش آزمون و پس آزمون و پیگیری ۸ ماهه مورد ارزیابی قرار گرفتند. دانشآموزان گروه آزمایش طی ۱۲ هفته، ۷۲ جلسه مداخله دریافت کردند. برای تحلیل دادهها از آزمون تحلیل واریانس مختلط بین-درون آزمودنیها (آمیخته) استفاده شد. یافتهها نشان داد بعد از پایان مداخله تفاوت معناداری بین نمرات دو گروه در سطح ۰۵/۰>P به چشم میخورد. در نتیجه چنین استنباط میشود که کار در اتاق تاریک باعث افزایش توجه و نگهداری توجه در دانشآموزان با عقبماندگی ذهنی شده است. بنابراین در مدارس آموزش کودکان با نیازهای ویژه میتوان از اتاق تاریک بهمنظور افزایش دامنه توجه دانشآموزان استفاده کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.