مقاله ذهنیت فلسفی مدیران مدارس متوسطه آمل در ارتباط با روحی? دبیران در پذیرش الگوی مدیریت آموزش علوم
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ذهنیت فلسفی مدیران مدارس متوسطه آمل در ارتباط با روحی? دبیران در پذیرش الگوی مدیریت آموزش علوم دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ذهنیت فلسفی مدیران مدارس متوسطه آمل در ارتباط با روحی? دبیران در پذیرش الگوی مدیریت آموزش علوم کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ذهنیت فلسفی مدیران مدارس متوسطه آمل در ارتباط با روحی? دبیران در پذیرش الگوی مدیریت آموزش علوم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ذهنیت فلسفی مدیران مدارس متوسطه آمل در ارتباط با روحی? دبیران در پذیرش الگوی مدیریت آموزش علوم :
تعداد صفحات :۲۹
این پژوهش، با هدف «بررسی رابط ذهنیت فلسفی مدیران مدارس با روحی دبیران در مدارس متوسطه پسرانه آمل برای پذیرش الگوی مدیریت آموزش علوم» به روش توصیفی- همبستگی در سال تحصیلی۹۲-۹۱ صورت گرفته است. در واقع هدف اصلی بررسی اهمیت الگوی مدیریت آموزش علوم با توجه به بعد پذیرش آن توسط دبیران و اهمیت داشتن ذهنیت فلسفی مدیران برای حمایت و ایجاد این روحیه پذیرش است. جامعه آماری پژوهش۸۵۰ نفر از معلمان و ۸۶ مدیر آموزش و پرورش شهر آمل بوده، که تعداد ۲۷۰ معلم و ۶۰ مدیر بر اساس جدول مورگان انتخاب شدند (۹۳۶). ابزارهای مورد استفاده در این پژوهش شامل پرسشنامه ذهنیت فلسفی رجاییپور و سیف هاشمی (۱۳۸۲) و همچنین پرسشنامه محقق ساخته روحیه دبیران برای پذیرش الگوی مدیریت آموزش علوم میباشند که پایایی آنها از راه ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب ۸۱/. و ۷۸/. بدست آمد. جهت تحلیل دادهها از آزمونهای همبستگی پیرسون و تحلیل رگرسیون استفاده گردید. نتایج آزمون همبستگی پیرسون حاکی از آن است که بین ذهنیت فلسفی مدیران با روحی الگوپذیری دبیران همچنین بین مؤلفههای جامعیت، تعمق و انعطافپذیری مدیران با روحی الگوپذیری دبیران رابطه مثبت و معنیداری وجود دارد. سرانجام نتایج تحلیل رگرسیون نیز حاکی از آن بود که بعد جامعیت با ضریب بتای ۴۳/۰ سهم معناداری در پیشبینی روحیه الگوپذیری دبیران دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.