مقاله بررسی میزان بکارگیری رسانه‌های نوین آموزشی؛ شناسایی مشکلات و موانع آنها از دیدگاه مسئولین و معلمان اداره‌ی آموزش و پرورش


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی میزان بکارگیری رسانه‌های نوین آموزشی؛ شناسایی مشکلات و موانع آنها از دیدگاه مسئولین و معلمان اداره‌ی آموزش و پرورش دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان بکارگیری رسانه‌های نوین آموزشی؛ شناسایی مشکلات و موانع آنها از دیدگاه مسئولین و معلمان اداره‌ی آموزش و پرورش  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان بکارگیری رسانه‌های نوین آموزشی؛ شناسایی مشکلات و موانع آنها از دیدگاه مسئولین و معلمان اداره‌ی آموزش و پرورش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان بکارگیری رسانه‌های نوین آموزشی؛ شناسایی مشکلات و موانع آنها از دیدگاه مسئولین و معلمان اداره‌ی آموزش و پرورش :

تعداد صفحات :۲۹

هدف از انجام این تحقیق، بررسی میزان بکارگیری رسانه­های نوین آموزشی، شناسایی مشکلات و موانع آنها از دیدگاه مسئولین و معلمان اداره آموزش و پرورش شهر قائمیه بود. روش انجام این تحقیق توصیفی- پیمایشی و جامعه­ی آماری کلیه­ی مسئولین و معلمان اداره آموزش و پرورش قائمیه که ۴۵۵ نفر بود. از کل جامعه­ی آماری تعداد ۱۸۸نفر به روش نمونه­گیری تصادفی ساده انتخاب شدند. سپس پرسشنامه­ای حاوی ۳۰ سؤال طراحی شد. روایی پرسشنامه با استفاده از نظر متخصصان و تحلیل گویه مورد بررسی قرار گرفت. آزمون «آلفای کرونباخ» پایایی آن راتأییدکرد (۸۵/۰=a). نتایج تحلیل داده­های تحقیق حاکی از اولویت بندی مؤلفه­ها و مشکلات بکارگیری رسانه­های آموزشی با استفاده از تحلیل عاملی اکتشافی و آزمون فریدمن به ترتیب شامل: ۱- برنامه­ریزی و محتوا، ۲- سخت افزارو زیر ساخت­ها، ۳- نیروی متخصص و آموزش، ۴- مسائل مالی، ۵- مدیریت و اضطراب فناوری، ۶- زمان و تراکم دانش آموزی، ۷- باورهای سنتی، ۸- انگیزش است. با توجه به آزمون فرید من می­توان گفت که اولویت بندی مؤلفه­ها معنی­دار می­باشد به این معنی که عامل برنامه­ریزی و محتوا اولین اولویت و عامل انگیزش آخرین اولویت را دارا بودند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.