مقاله شناسایی و رتبهبندی وظایف کلیدی رهبران فناوری اطلاعات در آموزش عالی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و رتبهبندی وظایف کلیدی رهبران فناوری اطلاعات در آموزش عالی دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و رتبهبندی وظایف کلیدی رهبران فناوری اطلاعات در آموزش عالی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و رتبهبندی وظایف کلیدی رهبران فناوری اطلاعات در آموزش عالی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و رتبهبندی وظایف کلیدی رهبران فناوری اطلاعات در آموزش عالی :
تعداد صفحات :۴۲
این پژوهش باهدف شناسایی و رتبهبندی وظایف کلیدی رهبران فناوری اطلاعات در مراکز آموزش عالی و به روش آمیخته اکتشافی انجام شد. در بخش کیفی شرح شغل مدیران ارشد فناوری اطلاعات ۵۰ دانشگاه برتر آمریکایی در سال ۲۰۱۵- ۲۰۱۴ و در بخش کمی نیز مدیران و معاونین مراکز فناوری اطلاعات دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه تهران، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه امیرکبیر جامعه پژوهش حاضر را تشکیل دادهاند. در هر دو بخش کیفی و کمی نمونهگیری بهصورت هدفمند صورت گرفت. دادههای کیفی به روش تحلیل محتوا و با اتکا به الگوی چهار قاب رهبری بولمن و دیل (۱۹۹۱) حاصل شد و تحلیل اسناد با رسیدن به مقصود (اشباع نظری) پایان یافت. در بخش کمی نیز نمونهگیری به شیوه سرشماری انجام شد. بر مبنای یافتههای کیفی پرسشنامهای ۴۶ سؤالی ساخته شد، روایی پرسشنامه از سوی صاحبنظران تائید و پایایی آن نیز با استفاده از روش آلفای کرونباخ ۸۸/۰ برآورد شد و سپس میان ۵۳ نفر از مدیران و معاونین مراکز فناوری اطلاعات دانشگاههای منتخب بخش کمی توزیع گردید. همچنین دادههای حاصل از بخش کمی با استفاده از آمار توصیفی (درصد و میانگین) و استنباطی (آزمون T تک گروهی و آزمون فریدمن) تجزیهوتحلیل شد. بر اساس یافتههای پژوهش درمجموع ۱۳ وظیفه کلیدی و ۴۶ خرده وظیفه مربوط به رهبران فناوری اطلاعات در مراکز آموزش عالی شناسایی شد که در این میان بعد نمادین با دو وظیفه کلیدی الهام بخشی و فرهنگسازی؛ بعد سیاسی با سه وظیفه کلیدی شبکهسازی، رقابت و مذاکره؛ بعد ساختاری با چهار وظیفه کلیدی برنامهریزی استراتژیست، نظارت و ارزیابی و سیاستگذاری و بعد منابع انسانی با چهار وظیفه کلیدی برنامهریزی منابع انسانی، توسعه منابع انسانی، انگیزش منابع انسانی و ارزیابی عملکرد به ترتیب در اولویتهای اول تا چهارم مهمترین وظایف کلیدی رهبران فناوری اطلاعات در مراکز آموزش عالی قرار گرفتند، همچنین اهمیت تمامی وظایف کلیدی بالاتر از متوسط ارزیابی شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.