مقاله روایی، پایایی و ساختار عاملی مقیاس شایستگی اجتماعی در دانشآموزان دورهی ابتدایی شهر اهواز
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله روایی، پایایی و ساختار عاملی مقیاس شایستگی اجتماعی در دانشآموزان دورهی ابتدایی شهر اهواز دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله روایی، پایایی و ساختار عاملی مقیاس شایستگی اجتماعی در دانشآموزان دورهی ابتدایی شهر اهواز کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روایی، پایایی و ساختار عاملی مقیاس شایستگی اجتماعی در دانشآموزان دورهی ابتدایی شهر اهواز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله روایی، پایایی و ساختار عاملی مقیاس شایستگی اجتماعی در دانشآموزان دورهی ابتدایی شهر اهواز :
تعداد صفحات :۲۹
ژوهش حاضر با هدف بررسی ساختار عاملی مقیاس اجتماعی کوهن و رسمن (۱۹۷۲) برای کودکان سنین دبستانی با استفاده از رویکرد تحلیل عامل تاییدی انجام شد. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیه دانشآموزان دورهی ابتدایی شهر اهواز در سال تحصیلی (۹۲-۱۳۹۱) بود که به روش تصادفی چند مرحلهای ۲۵۰ دانشآموز از بین نواحی چهارگانه آموزش و پرورش انتخاب شدند. برای ارزیابی کفایت مدل از شاخص مجذور کای (۲χ)، نسبت مجذور کای به درجهی آزادی۲χ/df))، شاخص برازش تطبیقی (CFI)، ریشهی دوم میانگین مجذورات باقیماندهی استاندارد شده (RMSEA) و شاخص برازندگی نسبی (RFI) استفاده شده است. نتایج تحلیل عامل تاییدی نشان دهندهی این است که الگوی دو عاملی برازش قابل قبولی با دادهها دارد. همچنین، ضرایب آلفای کرونباخ و تنصیف نشاندهندهی این است که این مقیاس از پایایی مطلوبی برخوردار است. کلمات کلیدی: مقیاس شایستگی اجتماعی، تحلیل عامل تاییدی، روایی و پایایی، کودکان دبستانی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.