مقاله بررسی سرمتنیت در غزل سبک هندی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی سرمتنیت در غزل سبک هندی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی سرمتنیت در غزل سبک هندی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سرمتنیت در غزل سبک هندی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی سرمتنیت در غزل سبک هندی :
تعداد صفحات :۲۹
کلیمکاشانی در غزلپردازی از جهاتی به سبکعراقی نظر دارد. در اینمقاله که باهدف شناخت مانندگیهای غزل سبکهندی و عراقی نوشتهشده، بنابراینفرض که غزل سبکعراقی الگوی غزلپردازان سبکهندی بودهاست و ازاینرو در محور افقی و عمودی گرایش به این سبک در غزل سبکهندی مشهوداست، تلاشگردیده تا ژانر غزلهای کلیم بر اساس نظری سرمتنیت ژرار ژنت به شیوهای توصیفی- تحلیلی بررسیشود. بدین منظور، با توجه به اهمیت گونهشناسی غزل سبکهندی، این مسئله در دو بخش: غزلهای تکمحتوایی و پاشان بررسیگردیدهاست. نتیج این پژوهش نشانمیدهد که برخلاف تصور رایج هم غزلهای سبکهندی پاشان نیست و در دیوان-کلیم غزلهای تکمحتوایی زیادی دیدهمیشود که از آن میان غزلعاشقانه بسامد بیشتری دارد. بسیاری از غزلهای پاشان نیز شاکلهایعاشقانه دارند که گاه بیتهای غیرعاشقان آن را میتوان با تمهیداتی عاشقانه تفسیر کرد. ازنظر گونهشناسی، هم غزلها با سبکعراقی و خراسانی ارتباط-سرمتنی دارند. تنها گون متمایز غزلکلیم، نوعی شکوای مفاخره آمیز است که پارودی مفاخره در سبکهای گذشته است. اینگونهکه نتیج تغییرات بیشمتنی است، در غزلهای تکمحتوایی در محور عمودی و در غزلهای پاشان در محور افقی خودنمایی میکند
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.