مقاله رابطهی جوّ مدرسه و زورگویی دانشآموزان دبیرستانی شهر یزد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطهی جوّ مدرسه و زورگویی دانشآموزان دبیرستانی شهر یزد دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطهی جوّ مدرسه و زورگویی دانشآموزان دبیرستانی شهر یزد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطهی جوّ مدرسه و زورگویی دانشآموزان دبیرستانی شهر یزد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطهی جوّ مدرسه و زورگویی دانشآموزان دبیرستانی شهر یزد :
تعداد صفحات :۲۷
هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه بین جوّ مدرسه و زورگویی دانشآموزان مقطع متوسطه شهر یزد در سال تحصیلی ۹۱-۹۰ میباشد. در این پژوهش از روش توصیفی همبستگی استفاده شده است. جامعه آماری این پژوهش شامل کلیهی دانشآموزان مقطع متوسطه شهر یزد میباشد، که از این تعداد ۳۸۷ نفر به روش نمونهگیری تصادفی خوشهای انتخاب شدند. از پرسشنامهی جامع جوّ مدرسه (مرکز آموزش اجتماعی و هیجانی، ۲۰۰۹) جهت ارزیابی جوّ مدرسه و از پرسشنامه زورگویی/ قربانی الویوس (۱۹۹۶) برای ارزیابی زورگویی استفاده گردید. جهت تجزیه و تحلیل دادهها و آزمون فرضیات از ضریب همبستگی پیرسون و آزمونt دو نمونه مستقل استفاده شد. نتایج نشان داد که همه ابعاد جوّ مدرسه در ارتباط منفی با زورگویی و قربانی شدن میباشد. در بین دانشآموزان، دانشآموزان پسر بیشتر از دانشآموزان دختر مشغول رفتار زورگویی بودند. علاوه بر این، میزان قربانی شدن پسران هم بیشتر از دختران گزارش شد. همچنین، آزمون فرضیات نشان داد که جوّ مدرسه (روابط بین فردی) در ارتباط مثبت با پیشرفت تحصیلی است، در حالی که بین زورگویی و پیشرفت تحصیلی همبستگی منفی وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.