مقاله روایت عواطف و احساسات رشد نیافته دانشآموزان مقطع متوسطه، نمادی از برنامه درسی مغفول (مطالعهای با روش خبرگی و نقادی تربیتی)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله روایت عواطف و احساسات رشد نیافته دانشآموزان مقطع متوسطه، نمادی از برنامه درسی مغفول (مطالعهای با روش خبرگی و نقادی تربیتی) دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله روایت عواطف و احساسات رشد نیافته دانشآموزان مقطع متوسطه، نمادی از برنامه درسی مغفول (مطالعهای با روش خبرگی و نقادی تربیتی) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله روایت عواطف و احساسات رشد نیافته دانشآموزان مقطع متوسطه، نمادی از برنامه درسی مغفول (مطالعهای با روش خبرگی و نقادی تربیتی)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله روایت عواطف و احساسات رشد نیافته دانشآموزان مقطع متوسطه، نمادی از برنامه درسی مغفول (مطالعهای با روش خبرگی و نقادی تربیتی) :
تعداد صفحات :۲۹
اگر هدف اصلی نظامهای آموزشی را مهیّا ساختن شرایط لازم برای پرورش همه جانبه دانشآموزان بدانیم، در آن صورت توجه به رشد تمامی ویژگیها و ظرفیتهای وجودی آنها به عنوان ضرورتی اجتنابناپذیر مطرح میگردد. از این منظر، علاوه بر وجوه و ابعاد شناختی و عقلانی یادگیرندگان، برنامهریزی جهت پرورش موزون احساسات و عواطف دانشآموزان نیز از اهمیت قابل ملاحظهای برخوردار میگردد. اما علیرغم این نقش و جایگاه، رشد عواطف دانشآموزان در نظام آموزشی ایران به دلایل مختلف از جمله دیدگاهها و نگرشهای حاکم چندان به جد گرفته نمیشود. این پژوهش با هدف بررسی وضعیت و چگونگی توجه به عواطف و احساسات میان دانشآموزان دختر پایه دوم و سوم یکی از دبیرستانهای کاشان انجام گرفته است. در مقاله جهت بررسی موقعیت و جمعآوری دادهها و اطلاعات از روش خبرگی و نقادی آموزشی استفاده شده است است که طی سه مرحلهی توصیف، تفسیر و ارزشیابی به ارزیابی و نقّادی وضعیت عواطف و هیجانات در میان دانشآموزان دختر دبیرستانی پرداخته و مستنداً نشان میدهد که بخشی از ناکارآمدی نظام آموزش متوسطه کشور ریشه در بیتوجهی و غفلت از توجه رشد و پرورش احساسات دانشآموزان میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.