مقاله عینیت در علوم تربیتی از منظر روش بازسازی عقلانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله عینیت در علوم تربیتی از منظر روش بازسازی عقلانی دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله عینیت در علوم تربیتی از منظر روش بازسازی عقلانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عینیت در علوم تربیتی از منظر روش بازسازی عقلانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله عینیت در علوم تربیتی از منظر روش بازسازی عقلانی :
تعداد صفحات :۳۳
غلبه رویکردهای تفسیری بررویکردهای تبیینی در علوم تربیتی در دهههای اخیر سبب شده است که عدهای از صاحبنظران،دستیابی به عینیت در پژوهش تربیتی را ناممکن تلقی نمایند. هدف این پژوهش بررسیامکان دستیابی به عینیت در پژوهشهایتربیتی است و ضمن بررسی دیدگاههای اثباتگرا، پسااثباتگرا و بازسازیگرا، به این مسئله از منظر روش بازسازی عقلانی هابرماس پاسخمیدهد. روش تحقیق حاضر، استنتاجی و مقایسهای است. یافتهها نشان میدهند که توجهبه ساختارهای هنجاری زیربنایی عام، زمینه لازم برای دستیابی بهنوعی عینیت درتقسیر را در اختیار پژوهشگر تربیتی میگذارد و از این طریق پژوهشگر میتواندرویکردهای تبیینی و تفسیری را تلفیق کند. این امر سبب میشود که عینیت در پژوهشتربیتی باز سازنده از طریق بیطرفی از درون حاصل شود و لذا از رویکردهای اثباتگراو پسا اثباتگرا که به دنبال بیطرفی از بیرون هستند، متمایز شود. در پایان چالشها ومحدودیتهای این نوع عینیت در پژوهشهایتربیتی موردبررسی و نقد قرارگرفتهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.