مقاله بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی سعه صدر معلمان و رابطه آن با ترجیح سبک تدریس آنها :
تعداد صفحات :۳۸
پژوهش حاضر با هدف شناختن ترجیح سبک تدریس معلمان از طریق متغیر پیشبین سعه صدر انجام شده است. بدین منظور ۱۱۰ معلم طبق فرمول حجم نمونه کوکران و به روش تصادفی خوشهای چندمرحلهای انتخاب و با استفاده از پرسشنامه سبک تدریس و پرسشنامه سعه صدر مورد ارزیابی قرار گرفته و دادههای حاصل با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و آزمون t همبسته، تحلیل و تفسیر شد. یافتههای پژوهش نشان داد که معلمان به سبک تدریس فعال بیش از سبک تدریس غیرفعال گرایش داشتند و معلمان مورد مطالعه در مؤلفههایی از سعه صدر که در تطابق با آموزههای انسانگرایی است نمره کمتری نسبت به سایر مولفهها به دست آوردهاند. از این رو، پیشنهاد میشود که به آموزههای انسانگرایی در برنامههای درسی تربیت معلم و آموزشهای ضمن خدمت توجه بیشتری مبذول شود و محققان بعدی در علل سعه صدر معلمان و رابطه آن با دیگر مسائل مطرح در حوزه تعلیم و تربیت و بالاخص تدریس به مطالعه و پژوهش بپردازند. سعه صدر، سبک تدریس، انسانگرایی
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.