مقاله معلمان تازهکار از والدین چه انتظاراتی دارند؟ یافتههای یک پژوهش کیفی – کمّی در مدارس ابتدایی تهران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله معلمان تازهکار از والدین چه انتظاراتی دارند؟ یافتههای یک پژوهش کیفی – کمّی در مدارس ابتدایی تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله معلمان تازهکار از والدین چه انتظاراتی دارند؟ یافتههای یک پژوهش کیفی – کمّی در مدارس ابتدایی تهران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله معلمان تازهکار از والدین چه انتظاراتی دارند؟ یافتههای یک پژوهش کیفی – کمّی در مدارس ابتدایی تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله معلمان تازهکار از والدین چه انتظاراتی دارند؟ یافتههای یک پژوهش کیفی – کمّی در مدارس ابتدایی تهران :
تعداد صفحات :۲۴
اضطراب ناشی از ورود به محیط کلاس و مدرسه همراه با کمتجربگی، معلمان تازهکار را در سالهای اولیه کارشان گاهی تا سرحد ترک شغل تحت فشار قرار میدهد. یکی از سختترین وجوه کار معلم تازهکار، رابطه وی با والدین است. در رابطه با مسئله فوق، این پژوهش درصدد است به دو سوال پاسخ دهد: ۱. مهمترین انتظارات معلمان تازهکار از والدین چیست؟ ۲. آیا نیازهای شناخته شده، اندازهگیری معنادار و قابل قبولی از متغیر نیازهای مرتبط با والدین به عمل آورده است؟ برای پاسخدهی دقیق به سوالات پژوهش، از روش آمیختهی اکتشافی استفاده شده است. بر اساس روش تحقیق، ابتدا و در قسمت کیفی با ۲۰ نفر از خبرگان آموزشی مصاحبه شد و سپس بر مبنای یافتههای کیفی، پرسشنامه محققساخته شامل ۱۳ سوال تدوین گشت. جامعه این پژوهش شامل تمامی معلمان تازهکار شهر تهران است (که حداکثر سه سال سابقهی خدمت در کسوت معملی داشتهاند) که تعداد آنها ۶۴۰۰ نفر است. از این میان، تعداد ۴۴۷ پرسشنامه، با استفاده از روش نمونهگیری «در دسترس» در اختیار معلمان قرار گرفت که از این تعداد ۳۷۱ عدد دریافت گردید. بررسی مهمترین نیازها و انتظارات معلمان تازهکار در ارتباط با والدین نشان میدهد که پیگیری والدین از وضعیت دانشآموزان، قدردانی نسبت به زحمات معلم و دادن اطلاعات مورد نیاز دربارهی ویژگیهای دانش آموزان به معلم تازهکار، مهمترین انتظارات و نیازهای معلمان میباشند. استفاده از نظرات والدین در ادارهی کلاس و نیز هماهنگی روشهای آموزشی والدین با روش معلم، نیازهایی با کمترین رتبه شناخته شدند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.