مقاله بررسی اثر ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثر ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثر ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثر ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثر ارزشیابی توصیفی بر پیشرفت تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان :
تعداد صفحات :۳۳
پژوهش حاضر با هدف مقایسهی عملکرد تحصیلی و اضطراب امتحان دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی تحت پوشش طرح ارزشیابی توصیفی با دانشآموزان مدرسههای ابتدایی عادی شهر اهواز در سال تحصیلی ۸۶-۱۳۸۷ انجام گرفت. جامعهی آماری تحقیق، دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی در سه ناحیهی (۱، ۲ و ۴) شهر اهواز بودند. روش نمونهگیری تصادفی چند مرحلهیی بود و در کل ۱۵۰ دانشآموز پایهی سوم از ۶ مدرسه در این تحقیق شرکت داشتند. در این تحقیق از پرسشنامهی اضطراب امتحان اهواز و آزمونهای پیشرفت تحصیلی ریاضی و علوم برای اندازهگیری متغیرهای مورد مطالعه استفاده شد. تحلیل دادهها نشان داد که بین پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی در درس ریاضی با توجه به نوع ارزشیابی (توصیفی یا ملاک نمرهیی) تفاوت معنی داری وجود دارد؛ و دانشآموزان مشمول طرح ارزشیابی توصیفی، عملکرد بهتری در درس ریاضی داشتهاند. این الگوی تفاوت در رابطه با پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پایهی سوم ابتدایی در درس علوم معنی دار نبود. یعنی ارزشیابی توصیفی بر عملکرد دانشآموزان در درس علوم اثری نداشته است. نتیجه این تحقیق نشان داد بین میزان اضطراب امتحان دانشآموزان با توجه به نوع ارزشیابی (توصیفی یا ملاک نمرهیی) تفاوت معنی داری وجود دارد؛ و ارزشیابی توصیفی در کاهش میزان اضطراب امتحان دانشآموزان مشمول این طرح اثر مثبت داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.