مقاله شناسایی و مقایسهی نظام ارزشی دانشآموزان و دبیران مدارس متوسطهی شهر همدان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی و مقایسهی نظام ارزشی دانشآموزان و دبیران مدارس متوسطهی شهر همدان دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی و مقایسهی نظام ارزشی دانشآموزان و دبیران مدارس متوسطهی شهر همدان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی و مقایسهی نظام ارزشی دانشآموزان و دبیران مدارس متوسطهی شهر همدان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی و مقایسهی نظام ارزشی دانشآموزان و دبیران مدارس متوسطهی شهر همدان :
تعداد صفحات :۳۶
هدف پژوهش حاضر شناسایی و مقایسهی نظام ارزشی دانشآموزان و دبیران دورهی متوسطهی شهر همدان است. روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی است و جامعهی آماری پژوهش را کلیهی دانشآموزان (۲۳۰۸۰ نفر) و دبیران (۱۴۰۸نفر) دورهی متوسطه (ناحیهی ۱ و ۲) در سال تحصیلی ۱۳۸۸- ۱۳۸۹ تشکیل میدهند. نمونهی آماری با استفاده از شیوهی نمونهگیری طبقهای و بر اساس جدول کرجسی و مورگان به تعداد ۹۰۰ نفر (دانشآموزان ۶۰۰ نفر و دبیران ۳۰۰ نفر) انتخاب شد. ابزار پژوهش پرسشنامهی استاندارد مطالعهی ارزشها (SV) است که توسط آلپورت، ورنون و لیندزی تهیه و در ایران توسط پژوهشگران ایرانی هنجاریابی شده است. در این پژوهش برای تجزیه و تحلیل دادهها از آزمون آماری t برای گروههای مستقل استفاده شد. یافتههای پژوهش نشان داد نظام ارزشی دانشآموزان دختر و پسر به ترتیب اولویت، ارزش نظری، ارزش اجتماعی، ارزش اقتصادی، ارزش مذهبی، هنری و ارزش سیاسی است و نظام ارزشی دبیران مرد به ترتیب، ارزش اجتماعی، نظری، اقتصادی، ارزش مذهبی و ارزش سیاسی و نظام ارزشی دبیران زن نیز به ترتیب اولویت شامل ارزش نظری، ارزش اجتماعی، ارزش مذهبی، ارزش هنری، ارزش اقتصادی و ارزش سیاسی است. همچنین تفاوت دبیران و دانشآموزان به طور عمده در توجه به ارزشهای هنری و نظری است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.