مقاله ارزیابی پایه‌ی سوم مقطع متوسطه‌ی نظری دخترانه‌ی شهر اهواز بر اساس الگوی نظری سیپ از دیدگاه دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی پایه‌ی سوم مقطع متوسطه‌ی نظری دخترانه‌ی شهر اهواز بر اساس الگوی نظری سیپ از دیدگاه دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی پایه‌ی سوم مقطع متوسطه‌ی نظری دخترانه‌ی شهر اهواز بر اساس الگوی نظری سیپ از دیدگاه دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی پایه‌ی سوم مقطع متوسطه‌ی نظری دخترانه‌ی شهر اهواز بر اساس الگوی نظری سیپ از دیدگاه دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی پایه‌ی سوم مقطع متوسطه‌ی نظری دخترانه‌ی شهر اهواز بر اساس الگوی نظری سیپ از دیدگاه دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان :

تعداد صفحات :۳۳

هدف اصلی این مقاله ارزیابی پایه‌ی سوم مقطع متوسطه‌ی نظری دخترانه‌ی شهر اهواز است. برای انجام این تحقیق از الگوی نظری سیپ CIPP استفاده شده است. جامعه‌ی مورد مطالعه دانش‌آموزان دختر مراکز پیش‌دانشگاهی و پایه‌ی سوم شاخه‌ی نظری رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی شهر اهواز در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ می‌باشد. با استفاده از روش نمونه‌گیری خوشه‌ای ابتدا یک ناحیه و سپس۱۰ دبیرستان و ۳ مرکز پیش‌دانشگاهی و در نهایت به تصادف۹۰ نفر دانش‌آموز و۹۰ نفر دانش‌آموخته انتخاب شده‌اند. ابزار پژوهش به منظور گردآوری داده‌ها شامل پرسشنامه‌ی محقق ساخته و مصاحبه می‌باشد. جهت تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار آماریSPSS و آمار توصیفی و استنباطی (t-test و واریانس) استفاده شد. نتایج تجزیه و تحلیل داده‌ها حاکی از آن بود که کلیت پایه‌ی سوم متوسطه‌ی نظری و عوامل زمینه، درونداد، فرآیند و برونداد آن با وضعیت مطلوب جامعه فاصله دارند. دیدگاه دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان در پرسشنامه‌ها همسو با مصاحبه‌ها می‌باشد. در مجموع نظرات دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی در زمینه و دروندادهای پایه‌ی سوم متوسطه‌ی نظری با هم تفاوت معنی‌دار ندارد ولی در فرآیند این پایه با هم تفاوت معنی‌داری دارند. همچنین بین دیدگاه دانش‌آموزان و دانش‌آموختگان رشته‌های سه‌گانه در برونداد و ارزیابی نهایی این پایه‌ی تحصیلی تفاوت معنی‌داری وجود دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.