مقاله طراحی الگوی مفهومی تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله طراحی الگوی مفهومی تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی الگوی مفهومی تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی مفهومی تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی الگوی مفهومی تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور :

تعداد صفحات :۳۸

پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی مفهومی تجاری­سازی دانش در نظام آموزش عالی از دور با مورد مطالعه قرار دادن دانشگاه پیام­نور به عنوان یکی از پایه­های اصلی آن انجام شد. روش پژوهش، کیفی و مبتنی بر نظریه­ی داده­بنیاد با رویکرد سیستماتیک است. جامعه­ی آماری پژوهش شامل کلیه­ی اعضای هیأت علمی و دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه پیام­نور بود. در این پژوهش از روش نمونه­گیری هدف-مند نظری استفاده شد به گونه-ای که با استفاده از ۲۹ نفر (شامل ۱۹ نفر از اعضای هیأت علمی و ۱۰ نفر از دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه پیام­نور) داده­های مورد نیاز که به اشباع نظری رسیده بودند گرداوری شد. ابزار پژوهش نیز شامل مصاحبه­ی نیمه­ساختار یافته بود. به منظور تجزیه و تحلیل داده­های گردآوری شده از فرایند سه مرحله­ای کدگذاری (کدگذاری باز، محوری و انتخابی) مبتنی بر رویکرد سیستماتیک نظریه­ی داده­بنیاد استفاده گردید. اجرای فرایند کدگذاری باز منجر به شناسایی ۱۳۳ مفهوم (کدهای باز اولیه) و خلاصه‌سازی آن­ها در قالب ۸ مقوله­ی اصلی با ۳۳ مقوله­ی فرعی (کدهای باز ثانویه) شد. سپس مدل پارادیمی مبتنی بر فرایند کدگذاری محوری در قالب شرایط علّی (قابلیت­های محیطی)، شرایط زمینه­ای (قابلیت­های سازمانی)، شرایط مداخله‌گر (ویژگی‌های فردی دانش­آفرینان، ویژگی­های دانش تولید شده و مشتریان دانش)، پدیده­ی محوری (تجاری‌سازی دانش)، راهبردها (طراحی و پیاده­سازی مکانیسم­های تسهیلگر) و پیامدها (جامعه‌ی دانش‌بنیان) ترسیم شد و نهایتاً مدل مفهومی نهایی پژوهش با استفاده از فرایند کدگذاری انتخابی در قالب گزارهایی که حکایت از ارتباط بین مقوله­های اصلی دارد، به تصویر کشیده شد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.