مقاله طراحی الگوی مفهومی تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی الگوی مفهومی تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی الگوی مفهومی تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی الگوی مفهومی تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی الگوی مفهومی تجاری سازی دانش در نظام آموزش عالی از دور؛ مورد مطالعه دانشگاه پیام نور :
تعداد صفحات :۳۸
پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی مفهومی تجاریسازی دانش در نظام آموزش عالی از دور با مورد مطالعه قرار دادن دانشگاه پیامنور به عنوان یکی از پایههای اصلی آن انجام شد. روش پژوهش، کیفی و مبتنی بر نظریهی دادهبنیاد با رویکرد سیستماتیک است. جامعهی آماری پژوهش شامل کلیهی اعضای هیأت علمی و دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه پیامنور بود. در این پژوهش از روش نمونهگیری هدف-مند نظری استفاده شد به گونه-ای که با استفاده از ۲۹ نفر (شامل ۱۹ نفر از اعضای هیأت علمی و ۱۰ نفر از دانشجویان دکتری تخصصی دانشگاه پیامنور) دادههای مورد نیاز که به اشباع نظری رسیده بودند گرداوری شد. ابزار پژوهش نیز شامل مصاحبهی نیمهساختار یافته بود. به منظور تجزیه و تحلیل دادههای گردآوری شده از فرایند سه مرحلهای کدگذاری (کدگذاری باز، محوری و انتخابی) مبتنی بر رویکرد سیستماتیک نظریهی دادهبنیاد استفاده گردید. اجرای فرایند کدگذاری باز منجر به شناسایی ۱۳۳ مفهوم (کدهای باز اولیه) و خلاصهسازی آنها در قالب ۸ مقولهی اصلی با ۳۳ مقولهی فرعی (کدهای باز ثانویه) شد. سپس مدل پارادیمی مبتنی بر فرایند کدگذاری محوری در قالب شرایط علّی (قابلیتهای محیطی)، شرایط زمینهای (قابلیتهای سازمانی)، شرایط مداخلهگر (ویژگیهای فردی دانشآفرینان، ویژگیهای دانش تولید شده و مشتریان دانش)، پدیدهی محوری (تجاریسازی دانش)، راهبردها (طراحی و پیادهسازی مکانیسمهای تسهیلگر) و پیامدها (جامعهی دانشبنیان) ترسیم شد و نهایتاً مدل مفهومی نهایی پژوهش با استفاده از فرایند کدگذاری انتخابی در قالب گزارهایی که حکایت از ارتباط بین مقولههای اصلی دارد، به تصویر کشیده شد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.