مقاله بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا :
تعداد صفحات :۳۶
برنداز جمله داراییهای فکری با ارزش شرکتها است که میتواند عملکرد بازاری شرکت راتحت تأثیر قرار دهد. شناخت برند و اثرات شخصیتی آن بر رفتار مصرفکننده میتواندبه مدیران کسب و کار و بازاریابان کمک کند تا با برنامهریزیبهتر و ایجاد برندهایی که میتوانند بر اذهان مصرفکنندگان تأثیرات مطلوب و مناسبتری ازخود به جای بگذارند، رفتار مصرفکنندگان و مشتریان خود را به گونهای هدایت کنند کهسودآوری بیشتری به دنبال داشته باشد؛ زیرا تحقیقات نشان داده است که مصرفکنندگانبرندهایی را ترجیح میدهند که با شخصیتشان همگونی و همنوایی بیشتری داشته باشد.پژوهش حاضر به بررسی این مهم میپردازد. دادهها از طریق اجرای سه پرسشنامه به ترتیب:مدل پنج بزرگ شخصیت (نئو)، پرسشنامه شخصیت برند و پرسشنامه وفاداری به برند جمعآوریشدند. ۳۹۱ دانشجو از دانشگاه شهید چمران اهواز به طور تصادفی در این مطالعه شرکتکردند. برای تجزیه و تحلیل دادهها از آزمونهای همبستگی پیرسون و رگرسیون استفادهشد. نتایج نشان دادند بین شخصیت وجدانگرا، عصبیت و گشوده در برابر تجربه و برند شایستهرابطه معنادار وجود دارد. همچنین بین شخصیت گشوده در برابر تجربه و برند با صداقتو نوگرا رابطه معنادار وجود دارد. بین شخصیت شایسته، با صداقت و نوگرا و وفاداریبه برند رابطه معنادار وجود دارد و در نهایت بین تمام ویژگیهای شخصیتی برند باوفاداری عاطفی و فعال به برند رابطه معنادار وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.