مقاله رضایت بیمهگذاران از خدمات بیمه شخص ثالث
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رضایت بیمهگذاران از خدمات بیمه شخص ثالث دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رضایت بیمهگذاران از خدمات بیمه شخص ثالث کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رضایت بیمهگذاران از خدمات بیمه شخص ثالث،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رضایت بیمهگذاران از خدمات بیمه شخص ثالث :
تعداد صفحات :۳۸
در این پژوهش ابتدا مجموعه متغیرهای مهم برای سنجش رضایت مشتری شناسایی شدند. سپس پرسشنامه مربوطه در یکی از شعب شرکت بیمه مورد نظر، برای بررسی رضایت بیمه¬گذاران ثالث به اجرا گذاشته شد. نتایج حاصل از تحلیل فاکتور اکتشافی نشان داد که متغیرهای مؤثر بر رضایت بیمه¬گذاران ثالث، تحت دو فاکتور “کیفیت در مقابل قیمت” و “بهروزبودن خدمات و فرایندها” بیان می¬شوند. به علاوه، با بهکارگیری آزمون t تک نمونهای مشخص شد که بیمه¬گذاران ثالث در شعبه مورد بررسی از هر دو فاکتور مذکور رضایت دارند اما این رضایت در حد میانگین است. از نظر آنها، مهم¬ترین نقاط قوت شرکت بیمه مورد بررسی، ارائه بیمه¬نامه¬های جدید، دسترسی آسان جهت خرید بیمه¬نامه، امین و قابل اعتمادبودن این شرکت بیمه و نیز بالابودن کیفیت خدمات آن نسبت به سایر شرکت¬های بیمه بوده و نقطه ضعف آن، نبود یک مکانیزم مناسب و کارا برای دریافت و رسیدگی به شکایات بیمه¬گذاران است. همچنین اقداماتی چون کوتاه¬ترکردن فرایند خرید بیمه¬نامه، ایجاد پیک بیمه برای تمدید بیمه¬نامه و …، می¬تواند باعث افزایش شاخص رضایت بیمه¬گذاران ثالث گردد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.