مقاله امکانسنجی پیادهسازی هوشتجاری در صنعت بیمه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله امکانسنجی پیادهسازی هوشتجاری در صنعت بیمه دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله امکانسنجی پیادهسازی هوشتجاری در صنعت بیمه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امکانسنجی پیادهسازی هوشتجاری در صنعت بیمه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله امکانسنجی پیادهسازی هوشتجاری در صنعت بیمه :
تعداد صفحات :۳۴
از دغدغههای سازمانها، امکانسنجی و آگاهی از میزان آمادگی سازمان برای پیادهسازی هوشتجاری است. در این مقاله با استفاده از رویکردی که استیو ویلیامز و نانسی ویلیامز ارائه دادهاند، هفت شاخص برای سنجش آمادگی سازمانها برای پیادهسازی هوشتجاری درنظرگرفتهشد که عبارتاند از: همراستایی استراتژیک کسبوکار و فناوری اطلاعات، مدیریت پورتفولیو، مشارکت سازمان و فناوری اطلاعات، آمادگی فنی سیستمهای هوشتجاری و انبار داده، فرهنگ مهندسی فرایند تصمیمگیری، فرهنگ بهبود فرایندی مداوم و فرهنگ بهکارگیری اطلاعات و ابزارهای تحلیلی. براین اساس پرسشنامهای شامل ۳۹ گویه تدوین شد و یک شرکت بیمه با ۲۴۵ نفر کارمند تماموقت، بهعنوان جامعه آماری انتخاب شد. نمونهای مشتمل بر ۱۵۰ نفر از کارکنان آن شرکت با استفاده از روش تصادفی انتخاب و پرسشنامه تهیه شده در بین آنها توزیع گردید. روایی سازه با استفاده از تحلیل عاملی تأییدی و پایایی آن از طریق آزمون آلفای کرونباخ سنجیده شد. نتایج نشان داد که شرکت مورد بررسی از نظر همراستایی استراتژیک و مدیریت پورتفولیو در وضعیت مطلوبی قرار دارد ولی از نظر مشارکت سازمان و فناوری اطلاعات، فرهنگ بهبود فرایندی مستمر، فرهنگ استفاده از اطلاعات و ابزارهای تحلیلی، فرهنگ روشمندساختن و مهندسی جریان تصمیمگیری و آمادگی فنی سیستمهای هوشتجاری و انباردادهها در وضعیت متوسط قرار دارد. درنهایت برمبنای یافتههای پژوهش، پیشنهادهایی برای آمادگی بهتر سازمانها در پیادهسازی هوشتجاری مطرح شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.