مقاله بازنمایی زنان در تبلیغات تجاری نشریات بهعنوان بستری برای شکلگیری هویت آنان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازنمایی زنان در تبلیغات تجاری نشریات بهعنوان بستری برای شکلگیری هویت آنان دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازنمایی زنان در تبلیغات تجاری نشریات بهعنوان بستری برای شکلگیری هویت آنان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازنمایی زنان در تبلیغات تجاری نشریات بهعنوان بستری برای شکلگیری هویت آنان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازنمایی زنان در تبلیغات تجاری نشریات بهعنوان بستری برای شکلگیری هویت آنان :
تعداد صفحات :۴۲
هدف این مقاله؛ تحلیل محتوای تبلیغات تجاری مندرج در نشریهها رایج کشور در دو دوره هشت ساله، بهمنظور نمایان کردن روند تغییرات، شیوه و شکل بازنمایی کلیشههای سنتی و جنسی در شانزده سال گذشته است. دادههای تحقیق به روش نمونهگیری سیستماتیک از میان ۴۵۶ شمارگان شش هفتهنامه و ماهنامه گردآوری شده است. مقایسه نتایج تحلیل محتوای دو دوره مورد بررسی نشان میدهد که، اگرچه در دوره دوم نقشهای سنتی (مادری، همسری و خانهداری) کمتر بازنمایی شدهاند؛ اما در دوره دوم، زنان به نحوی به تصویر کشیده شدهاند (زیبا، جوان و لاغر) که گویی همیشه نیازمند بازسازی بدن خود هستند. در نتیجه، در هر دو دوره تصویر ناقص و منحرف شدهای از زن ارائه شده است که نمیتوان این تصویر را بازنمایی یک زن ایرانی و اسلامی دانست. بنابراین، لازم است تا با استفاده از طیف وسیعی از دستاوردها و موفقیتهای زنان در عرصههای مختلف، این شیوه بازنمایی به چالش کشیده شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.