مقاله رابطه هیجانخواهی و کاربری از امکانات جانبی تلفن همراه در دانشجویان دانشگاه زنجان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه هیجانخواهی و کاربری از امکانات جانبی تلفن همراه در دانشجویان دانشگاه زنجان دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه هیجانخواهی و کاربری از امکانات جانبی تلفن همراه در دانشجویان دانشگاه زنجان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه هیجانخواهی و کاربری از امکانات جانبی تلفن همراه در دانشجویان دانشگاه زنجان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه هیجانخواهی و کاربری از امکانات جانبی تلفن همراه در دانشجویان دانشگاه زنجان :
تعداد صفحات :۲۹
هدف از پژوهش حاضر، شناسایی سطوح مختلف هیجانخواهی و بررسی ارتباط آن با کاربری از امکانات جانبی تلفن همراه بود. روش تحقیق به کار گرفته شده از نوع همبستگی است. نمونه پژوهش، شامل۴۰۰ دانشجوی کارشناسی (۲۲۸ دختر و ۱۷۲ پسر) دانشگاه زنجان در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ است که با استفاده از نمونهگیری تصادفی خوشهای انتخاب شدند. در بین این افراد، پرسشنامه هیجانخواهی و کاربری از تصاویر و کلیپ تلفن همراه به اجرا درآمد. یافتهها با استفاده از ضریب همبستگی پیرسون و آزمون تی گروههای مستقل تجزیه و تحلیل شد. بررسیهای آماری، ارتباط معناداری را بین هیجان خواهی و کاربری از تصویر و کلیپ تلفن همراه آشکار ساخت. به علاوه کاربری از گالری عکس تلفن همراه در افرادی که در گروه کم هیجان قرار داشتند، در مقولههای تصاویر سیاسی و دینی، به شکل معناداری پایینتر از افرادی بود که در گروه پرهیجان قرار داشتند. کاربری افراد کم هیجان از کلیپ تلفن، در مقولههای آسیبهای اجتماعی، عاشقانه، طبیعت، شعرا، نویسندگان، ورزشی (در ارتباط با زنان) و توجه به گروههای سیاسی و علمی به شکل معناداری بیشتر از افراد گروه پرهیجان بود، در مقابل، کاربری افراد با هیجان بالا، در زمینه کلیپهای شو و برهنه و نیمهبرهنه، به شکل معناداری بیشتر از افرادی بود که در گروه کمهیجان قرار داشتند. کاربری دختران در مقولههای سیاسی، چهرههای مذهبی و ادبی بیشتر از پسران و کاربری پسران در مقولههای چهرههای سیاسی و ورزشی بیشتر از دختران میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.