مقاله تحلیل تصادفات جاده اى با رویکرد اقلیمى (مطالعه موردى: جاده اهواز- سوسنگرد)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل تصادفات جاده اى با رویکرد اقلیمى (مطالعه موردى: جاده اهواز- سوسنگرد) دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل تصادفات جاده اى با رویکرد اقلیمى (مطالعه موردى: جاده اهواز- سوسنگرد) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل تصادفات جاده اى با رویکرد اقلیمى (مطالعه موردى: جاده اهواز- سوسنگرد)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل تصادفات جاده اى با رویکرد اقلیمى (مطالعه موردى: جاده اهواز- سوسنگرد) :
تعداد صفحات :۸
طبق آمار موجود هر ساله هزاران نفر در تصادفات جاده اى جان خود را از دست داده و یا معلول مى گردند. عوامل متعددى ممکن است در بروز تصادفات نقش داشته باشند که از جمله این عوامل به مشکلات ناشى از طراحى هندسى جاده، شرایط محیطى و عوامل انسانى اشاره نمود. از میان عوامل محیطى که ایمنى و پایدارى حمل و نقل را تحت تأثیر قرار مى دهند مى توان به نقش پدیده هاى اقلیمى همچون بارندگى، باد، دما، مه و گرد و غبار و رطوبت اشاره کرد. محور اهواز- سوسنگرد به طول ۵۵ کیلومتر جزء راه هاى اصلى مى باشد که از طریق اهواز به شهرهاى حمیدیه، سوسنگرد، هویزه و بستان مرتبط مى شود. در این پژوهش تحلیل تصادفات جاده اى با نگرش اقلیمى و به منظور بررسى رابطه بین توزیع مکانى تصادفات و عناصر- پدیده هاى اقلیمى از جمله بارش، مه و گرد و غبار، دما و رطوبت و باد انجام گرفته است. به منظور بررسى نقش پدیده هاى اقلیمى در بروز تصادفات از داده هاى ساعتى ایستگاه هاى هواشناسى اهواز، آبادان، بستان و حمیدیه استفاده شده و وضعیت جوّى لحظه وقوع تصادف از میان یابى این داده ها استخراج شده است. همچنین، اطلاعات مربوط به تصادفات جاده اى نیروى انتظامى نیز بدست آمده است. نقشه راه هاى جنوب غرب خوزستان با مقیاس ۲۵۰۰۰۰:۱ به عنوان نقشه پایه انتخاب گردیده است. با استفاده از این داده ها براى یک دوره سه ساله (۱۳۸۴-۱۳۸۶)، نقشه پراکندگى تصادفات در وضعیت هاى جوّى متفاوت تهیه شده است. براساس نتایج حاصل از نقشه هاى احتمال خطر تصادفات به هنگام ریزش باران در کیلومترهاى ۹و۱۶و۲۱و۲۲و۲۵ کیلومترى، مه و گرد و غبار در کیلومترهاى ۱۰و۲۹و۳۵و۴۹، ماکزیمم دما در کیلومترهاى ۲۰و۲۵و۳۵و ۴۳و۴۹، باد در کیلومترهاى ۱۰و۲۱و۲۲و۴۳ و رطوبت در کیلومترهاى ۹و۳۵و۴۵و۵۰، بیشترین احتمال خطر تصادف وجود دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.