مقاله سیستم خبر? فازی برای تعیین خطمشی ترمیم و نگهداری راه و جاده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سیستم خبر? فازی برای تعیین خطمشی ترمیم و نگهداری راه و جاده دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سیستم خبر? فازی برای تعیین خطمشی ترمیم و نگهداری راه و جاده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سیستم خبر? فازی برای تعیین خطمشی ترمیم و نگهداری راه و جاده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سیستم خبر? فازی برای تعیین خطمشی ترمیم و نگهداری راه و جاده :
تعداد صفحات :۲۴
جادهها از مهمترین زیرساختهای توسعه کشورها محسوب میشوند و نگهداری و ترمیم آنها اهمیت فراوانی دارد. بهعلت عبور و مرور دائمی خودروها، تغییرات آبوهوایی و آسیبهای دیگر، جادهها در معرض فرسودگی تدریجی قرار دارند. درنتیجه، سازمانهای راهداری کشورهای مختلف با پایش دائمی وضعیت جادهها، خطمشیهای تعمیر و نگهداری مختلفی را براساس شرایط روسازی راهها طراحی و تحلیل میکنند. بهصورت سنتی، تصمیمگیری درمورد زمان و نحوه ترمیم و نگهداری بهصورت گزینشی توسط متخصصان انجام میگیرد، ولی با توجه به زیادبودن تعداد قطعات در شبکه راهها، تکراری و غیرالگوریتمیبودن فرایند تصمیمگیری و نیاز به دقت بهمنظور عدم تخصیص بودجه اضافی، این کار باید بهصورت خودکار با استفاده از یک سیستم پشتیبان تصمیم انجام گیرد. بهمنظور تعیین اقدامات لازم برای ترمیم و نگهداری قطعات شبکه راهها، ابتدا باید شاخصهای ارزیابی سطح جاده اندازهگیری شوند و سپس متناسب با میزان بودجه تخصیصی در بخش مدیریت روسازی و تخمین هزینه تعمیر هر قطعه، خطمشی مناسب سازمان برای هریک از قطعات یا برای کل شبکه تعیین شود. در این پژوهش، یک سیستم خبره مبتنیبر قواعد فازی بهمنظور کمک به فرایند تصمیمگیری مدیران سازمان راهداری بهمنظور تعیین خطمشی نگهداری و ترمیم جادهها توسعه داده شده است که موجب افزایش سرعت و دقت در تصمیمگیری میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.