مقاله سنجش رضایتمندی شهروندان با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چندمعیار? رضایت (مطالع? موردی: خطوط ویژ? اتوبوسرانی شیراز)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله سنجش رضایتمندی شهروندان با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چندمعیار? رضایت (مطالع? موردی: خطوط ویژ? اتوبوسرانی شیراز) دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله سنجش رضایتمندی شهروندان با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چندمعیار? رضایت (مطالع? موردی: خطوط ویژ? اتوبوسرانی شیراز) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سنجش رضایتمندی شهروندان با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چندمعیار? رضایت (مطالع? موردی: خطوط ویژ? اتوبوسرانی شیراز)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله سنجش رضایتمندی شهروندان با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چندمعیار? رضایت (مطالع? موردی: خطوط ویژ? اتوبوسرانی شیراز) :
تعداد صفحات :۲۷
در این مقاله ضمن تشریح مدل تجزیه و تحلیل چندمعیار رضایت، به سنجش رضایت مسافران از خطوط ویژ اتوبوس شهر شیراز با استفاده از این مدل پرداخته میشود. این مدل از جمله تکنیکهای تحلیل رضایت است که بر ضعفهای موجود در روشهای پیشین غلبه میکند و با تبدیل نظرها و قضاوتهای بیان شد مشتریان (در پرسشنامه) به مدلهای برنامهریزی خطی و حل آنها، میزان رضایت و اهمیت هریک از ابعاد رضایت را در سازمان که نتیج ادغام قضاوتهای تکتک مشتریان است، اندازهگیری میکند. نتایج نشان میدهد معیارهای ظاهر، امکانات رفاهی و قابلیت اطمینان، از دیدگاه مسافران بهترتیب با مقادیر ۵۸۵۹/۰ و ۴۱۴۰/۰ بیشترین اهمیت را دارند و کمترین میانگین سطح رضایت ۱ درصد بوده است. از طرفی زیرمعیارهای امنیت در اتوبوس، ایمنی در ایستگاهها، ارائ خدمات مناسب در ساعات آخر شب، دسترسی به پایانهها، ازدحام مسافر درون اتوبوس، وجود مسیرهای کافی خطوط ویژ اتوبوس در سطح شهر، بیشترین تأثیر را بر میزان رضایت مسافران را داشته است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.