مقاله تعیین سیاست بهینه در افزایش درآمد مسابقات ورزشی مبتنی بر قیمت بلیت، با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستم؛ مورد مطالعه لیگ برتر فوتبال ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین سیاست بهینه در افزایش درآمد مسابقات ورزشی مبتنی بر قیمت بلیت، با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستم؛ مورد مطالعه لیگ برتر فوتبال ایران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین سیاست بهینه در افزایش درآمد مسابقات ورزشی مبتنی بر قیمت بلیت، با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستم؛ مورد مطالعه لیگ برتر فوتبال ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین سیاست بهینه در افزایش درآمد مسابقات ورزشی مبتنی بر قیمت بلیت، با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستم؛ مورد مطالعه لیگ برتر فوتبال ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین سیاست بهینه در افزایش درآمد مسابقات ورزشی مبتنی بر قیمت بلیت، با استفاده از رویکرد پویاییشناسی سیستم؛ مورد مطالعه لیگ برتر فوتبال ایران :
تعداد صفحات :۲۴
یکی از مهمترین دغدغههای مدیریت در ورزش، درآمدزایی است که بخشی از آن میتواند از فروش بلیت مسابقات تأمین شود. هدف از انجام این تحقیق ارائهی مدل پویای تعیین سیاست درآمدی ناشی از فروش بلیت مسابقات در لیگ برتر فوتبال ایران بوده است. با انجام مصاحبه با ۱۲ نفر از خبرگان، عوامل مؤثر بر قیمت بلیت مسابقات، شناسایی و به روش دلفی غربال و رتبهبندی شدهاند. همچنین از ۱۳ پرسشنامه برای شناسایی معادلات حاکم بر روابط استفاده شده که روایی آنها مورد تأیید ۶ تن از متخصصان قرار گرفته و پایایی هریک با آزمون آلفای کرونباخ بالای ۷۶/۰ بهدست آمده است. براساس نمودارهای حلقهی علی و نمودارهای جریان و حالت، مدل مفهومی تحقیق حاصل و طبق پیشفرضهای اولیه، مدل اجرا و الگوهای رفتاری حاصل از آن ترسیم شدهاند. ۲۱ متغیر با بالاترین رتبهها مبنای مدلسازی قرار گرفتهاند. نمودارهای حلقهعلی بر مبنای پیشینهی تحقیق و مصاحبه با خبرگان، ترسیم و مبنای نمودارهای جریان و حالت قرار گرفتهاند. بر این اساس سه سیاست افزایش مطلوبیت زمان برگزاری مسابقه، روش فروش بلیت و تبلیغات قبل از شروع مسابقه بررسی شده و نتایج مدل نشان داده است که تبلیغ و پس از آن، زمان مسابقه بیشترین تأثیر را بر قیمت و در نتیجه بر درآمد مسابقه دارد. طبقهبندیJEL: D40 ,C12 ,C61
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.