مقاله مکان یابی بنگاه ها در صورت وجود انواع مصرف کنندگان (باتجربه و بی تجربه)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مکان یابی بنگاه ها در صورت وجود انواع مصرف کنندگان (باتجربه و بی تجربه) دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مکان یابی بنگاه ها در صورت وجود انواع مصرف کنندگان (باتجربه و بی تجربه) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مکان یابی بنگاه ها در صورت وجود انواع مصرف کنندگان (باتجربه و بی تجربه)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مکان یابی بنگاه ها در صورت وجود انواع مصرف کنندگان (باتجربه و بی تجربه) :
تعداد صفحات :۳۶
امروزه یکیازمهمترینمشکلاتبنگاههاپیداکردنراهحلیبرایکاهش هزینههای حملونقل با توجه به گسترششهرهاوافزایشجمعیتشهری است. پایهی مدلهای مکانیابی رقابتی مدل ارائه شده توسط هاتلینگ در خصوص دو بستنیفروش دورهگرد در ساحل است. در این مقاله با در نظر گرفتن مدل اولیهی هاتلینگ، اما با در نظر گرفتن دو نوع مصرفکنندهی باتجربه و بیتجربه به تحلیل نتایج پرداخته شده است. نتایج نشان میدهد که در صورت وجود دو نوع مصرفکنندهی با تجربه و بیتجربه توابع تقاضای دو بنگاه (ارائه دهنده غذای متمایز)، به مطلوبیت کسب شده از یک نوع غذای خاص و تعداد مصرفکنندگان باتجربه نیز بستگی دارد. همچنین اگر دو بنگاه در یک نقطه قرار بگیرند به دلیل تفاوت در تمایلات مصرفکنندگان، قیمتهای تعادلی یکسانی را تقاضا نخواهند کرد. در حالتی که استراتژی بنگاهها انتخاب هر دوی قیمت و مکان باشد، هیچ تعادلی برای بازی وجود نخواهد داشت و در نهایت با افزایش هزینههای حملونقل بنگاه ۱ (تولیدکنندهی کالای مرغوب) به مرکز نزدیکتر شده و بنگاه ۲ (تولیدکننده کالای نامرغوب) از مرکز دورتر خواهد شد. طبقه بندی JEL : C62 ,D50 ,D11, C02, L11
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.