مقاله حق شهرت مطالعه در حقوق آمریکا، کوشش برای شناسایی در فقه امامیه و ساماندهی آن در حقوق ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله حق شهرت مطالعه در حقوق آمریکا، کوشش برای شناسایی در فقه امامیه و ساماندهی آن در حقوق ایران دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله حق شهرت مطالعه در حقوق آمریکا، کوشش برای شناسایی در فقه امامیه و ساماندهی آن در حقوق ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله حق شهرت مطالعه در حقوق آمریکا، کوشش برای شناسایی در فقه امامیه و ساماندهی آن در حقوق ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله حق شهرت مطالعه در حقوق آمریکا، کوشش برای شناسایی در فقه امامیه و ساماندهی آن در حقوق ایران :
تعداد صفحات :۲۸
از مشخصههای بازاریابی مدرن، استفاده از نام و دیگر ویژگیهای هویتی مشاهیر در تجاریسازی کالاها و خدمات است. بهرهبرداری تجاری از نام، تصویر و شمایل مشاهیر بهعنوان حق شهرت در نظام حقوقی آمریکا حمایت میشود و مقررات ویژهای بر آن حاکم است. در حقوق ایران دستورالعمل استفاده از تصویر هنرمندان، هنرپیشگان و ورزشکاران در تبلیغات مصوب سال ۱۳۹۳ برای اولین بار بهصورت مستقیم به حق شهرت پرداخته است که البته تنها به کلیات این حق اشاره میکند و پاسخگوی نیاز جامعه نیست. این مقاله که بهصورت توصیفی-تحلیلی نگاشته شده است، روشن میسازد که شهرت، ارزش اقتصادی دارد و مال محسوب میشود. به عقید نویسندگان، به رسمیت شناختن حق مذکور در راستای همگام شدن با پیشرفت و تحول سریع اقتصادی و تجاری در جامع امروزی ضروری است و تعارضی با مبانی فقه امامیه و حقوق ایران ندارد. در عین حال، رعایت توازن منافع فردی و عمومی در قالب جلوگیری از گسترش بیروی حق شهرت نیز مسئل مهمی است که هنگام تعیین موضوعات، اشخاص مشمول حمایت و محدودیتهای این حق باید مدنظر قرار گیرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.