مقاله ارزیابی پس از بهره‌برداری (P.O.E) روشی برای آزمون کارایی و عملکرد ساختمان از دیدگاه استفاده‌کننده‌گان (نمونه موردی : دبستان دخترانه حسین امین اصفهان)


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی پس از بهره‌برداری (P.O.E) روشی برای آزمون کارایی و عملکرد ساختمان از دیدگاه استفاده‌کننده‌گان
(نمونه موردی : دبستان دخترانه حسین امین اصفهان) دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی پس از بهره‌برداری (P.O.E) روشی برای آزمون کارایی و عملکرد ساختمان از دیدگاه استفاده‌کننده‌گان
(نمونه موردی : دبستان دخترانه حسین امین اصفهان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی پس از بهره‌برداری (P.O.E) روشی برای آزمون کارایی و عملکرد ساختمان از دیدگاه استفاده‌کننده‌گان
(نمونه موردی : دبستان دخترانه حسین امین اصفهان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی پس از بهره‌برداری (P.O.E) روشی برای آزمون کارایی و عملکرد ساختمان از دیدگاه استفاده‌کننده‌گان
(نمونه موردی : دبستان دخترانه حسین امین اصفهان) :

تعداد صفحات :۱۷

دیدگاه رایج در صنعت ساختمان‌سازی کشور طراحی، ساخت، تحویل و بهره‌برداری است و رابطه طراح و سازنده پس از ساخت و مشاهده نتایج عملکرد آن پس از بهره‌برداری قطع می‌شود؛ در حالی‌که ساختمان به عنوان نظامی پویا همواره تحت تأثیر تغییرات محیط درونی و بیرونی قرار گرفته و نیاز مجدد به طراحی و تغییرات دارد، از طرفی پس از انجام آزمایشات است که نقایص محصول مشخص شده و کیفیت کنترل می‌شود. براساس این ضرورت، تحقیق حاضر سعی در ارایه روشی منطقی در ارزیابی ساختمان دارد تا ضمن شناخت وضع موجود، بازخوردها جهت اصلاح نواقص، شناسایی و از نتایج در طراحی و ساخت ساختمان‌های آتی بهره‌برداری شود. بدین منظور دبستان دخترانه حسین امین با توجه به نوساز بودن و خصوصیات معماری آن انتخاب شده است و ساختمان مدرسه، براساس فرض مطلوبیت هر یک از متغیرهای کیفیت فضایی، امنیت فضایی، راحتی فضایی، صرفه‌جویی در مصرف انرژی و آسایش محیطی، مورد ارزیابی قرار گرفته است. داده‌های مربوط به هر‌یک از متغیرها براساس روش پیمایشی مبتنی بر پرسشنامه جمع‌آوری، در محیط نرم‌افزار SPSS وارد شده و پس از اطمینان از پایایی و روایی پرسشنامه، مورد آزمون فرض قرار گرفته‌اند. نتایج ناشی از ارزیابی ساختمان از دیدگاه استفاده‌کنندگان نشان می‌دهد ساختمان مدرسه حسین امین از کیفیت فضایی مناسبی برخوردار بوده، اما در سایر متغیرهای مورد آزمون از مطلوبیت مناسبی برخوردار نیست. از یافته‌های پژوهش حاضر ضمن ارزیابی ساختمان مدرسه حسین امین می‌توان معرفی فرآیند کشف مسئله به عنوان اولین گام در ارزیابی پس از بهره‌برداری ساختمان مدارس را نام برد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.