مقاله ارائه مدل مفهومی سنجش عملکرد دانشگاه سازمانی با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی توسعهیافته
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارائه مدل مفهومی سنجش عملکرد دانشگاه سازمانی با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی توسعهیافته دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارائه مدل مفهومی سنجش عملکرد دانشگاه سازمانی با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی توسعهیافته کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه مدل مفهومی سنجش عملکرد دانشگاه سازمانی با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی توسعهیافته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارائه مدل مفهومی سنجش عملکرد دانشگاه سازمانی با رویکرد ترکیبی کارت امتیازی توسعهیافته :
تعداد صفحات :۲۹
دانشگاه سازمانی، باهدف ارتباطدادن برنامههای آموزشی به راهبرد و مأموریتهای سازمانی، ایجاد شده و ابزاری برای یاریرساندن در دستیابی به اهداف راهبردی سازمان است. امروزه کلیه سازمانها برای ارتقای کیفیت و کمیت اهداف از پیشتعیینشده، به سنجش عملکرد میپردازند. هدف از این تحقیق، ارائه مدل مفهومی سنجش عملکرد با توسع کارت امتیازی متوازن در شش بعد برای دانشگاه سازمانی موردمطالعه است. روش مورداستفاده در این تحقیق، توصیفی ـ تحلیلی است. جامع آماری خبره در موضوع تحقیق ۶۰ نفر است که با استفاده از فرمول کوکران، تعداد ۵۲ نفر از خبرگان دانشگاه موردمطالعه انتخاب شدند. نتیج این تحقیق، ارائه مدل مفهومی سنجش عملکرد مبتنی بر کارت امتیازی متوازن توسعهیافته با ابعاد: ذیحقان خارجی، سرآمدی، فرایندهای داخلی، رشد و یادگیری، ذیحقان داخلی و مدیریت منابع است. همچنین یک نقش راهبرد توسط فن مدلسازی ساختاری تفسیری برای دانشگاههای سازمانی طراحی و ارتباطات علتومعلولی بین اهداف به روشی سامانمند تعیین شده است. نتایج این تحقیق میتواند در دانشگاههای سازمانی استفاده شود و قابلتعمیم در دانشگاههای دیگر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.