مقاله ارزیابی سازوکار طول فاصلهانداز سیلان بر رفتار دینامیکی و تریبولوژی کامپوزیت لاستیکی استیرن بوتادیان ـ سیلیکای اصلاحشده
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی سازوکار طول فاصلهانداز سیلان بر رفتار دینامیکی و تریبولوژی کامپوزیت لاستیکی استیرن بوتادیان ـ سیلیکای اصلاحشده دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی سازوکار طول فاصلهانداز سیلان بر رفتار دینامیکی و تریبولوژی کامپوزیت لاستیکی استیرن بوتادیان ـ سیلیکای اصلاحشده کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی سازوکار طول فاصلهانداز سیلان بر رفتار دینامیکی و تریبولوژی کامپوزیت لاستیکی استیرن بوتادیان ـ سیلیکای اصلاحشده،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی سازوکار طول فاصلهانداز سیلان بر رفتار دینامیکی و تریبولوژی کامپوزیت لاستیکی استیرن بوتادیان ـ سیلیکای اصلاحشده :
تعداد صفحات :۲۱
استفاده از سیلیکای اصلاحشده و جایگزینی آن با دوده در آمیزه رویه تایر با وجود مزایایی مانند مقاومت غلتشی کمتر، با کاهش ضریب اصطکاک و متقابلاً کاهش ضریب امنیت خودرو همراه است. در کامپوزیت لاستیک استیرن-بوتادیان محلول (SSBR) دارای نانوسیلیکای اصلاحشده با سیلان، طول زنجیر سیلان میتواند با تغییر در برهمکنش پلیمر-پرکننده، رفتار گرانروکشسان و خواص تریبولوژی آمیزه را تحت کنترل قرار دهد. سازوکار اثر طول فاصلهانداز سیلان در تغییر برهمکنشهای پلیمر-پرکننده و تقویتکنندگی همیشه مورد تردید بوده و برهمکنشهای آنتالپیایی یا از نوع درگیری مکانیکی بهعنوان محتملترین گزینهها مطرح شده است. این پژوهش، با بهکارگیری نظریههای برپایه انرژی سطحی، سهم تقویتکنندگی از برهمکنشهای آنتالپیایی و مکانیکی را تفکیک کرده و شدت اثر هریک از این دو سازوکار را ارزیابی میکند. بهطور ویژه، دو سیلان تکعاملی آلیفاتیک با طول فاصلهانداز ۳ و ۱۶ کربنی بر سطح سیلیکا پیوندزنی شد و مشخصههای سطحی سیلیکا و نیز شکلشناسی، خواص دینامیکی و تریبولوژی آمیزه حاصل از آن با کامپوزیت دارای یک نوع سیلان دوعاملی مقایسه شد که بهطور معمول در آمیزه رویه استفاده میشود. نتایج نشان میدهد، آمیزههای دارای سیلیکای اصلاحشده با طول زنجیر کوتاه و بلند که در آنها انرژی سطحی و برهمکنشهای آنتالپیایی یکسان فرض شده است، رفتار دینامیکی و تریبولوژی مشابهی دارند که این مهم حاکی از نبود درگیری مکانیکی متأثر از طول زنجیر سیلانی در فصل مشترک پلیمر و پرکننده است. در نقطه مقابل طول فاصلهانداز سیلان، اثر بسیار زیادی بر برهمکنشهای آنتالپیایی، رفتار گرانروکشسان و رفتار اصطکاکی کامپوزیتها دارد. دادههای ضریب اصطکاک نشان میدهد، مدول اتلاف در پیشبینی رفتار اصطکاکی متغیری کنترلکننده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.