مقاله بررسی پوستههای کامپوزیتی پلیمری موتورهای راکت پیشرانه جامد
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی پوستههای کامپوزیتی پلیمری موتورهای راکت پیشرانه جامد دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی پوستههای کامپوزیتی پلیمری موتورهای راکت پیشرانه جامد کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی پوستههای کامپوزیتی پلیمری موتورهای راکت پیشرانه جامد،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی پوستههای کامپوزیتی پلیمری موتورهای راکت پیشرانه جامد :
تعداد صفحات :۲۱
بهدلیل نقش مؤثر پوسته موتور در عملکرد نهایی راکتها، تلاشهای بسیاری برای بهبود این جزء از سازه پرتابه انجام میشود. مواد مناسب برای پوسته براساس مقدار و نوع بارهای اعمال شده (خمشی، برشی و محوری) و کاربرد نهایی انتخاب میشوند. امروزه، کامپوزیتهای پلیمری تهیه شده با روش رشتهپیچی نسبت به فلزات، کاربرد بیشتری در ساخت پوسته موتور راکت یافتهاند. این انتخاب بهدلیل وزن کمتر، استحکام ویژه بیشتر و محافظت بهتر کامپوزیتهای پلیمری از پیشرانه در برابر محرکهای بیرونی است. برای مقایسه عملکرد پوستههای فلزی و کامپوزیتی از ضریب عملکرد پوسته استفاده میشود. این معیار میتواند در پوستههای کامپوزیتی، با انتخاب پلیمر زمینه (مانند اپوکسی، پلیآمید ایمید و پلیاتر اتر کتون)، الیاف (از جمله کربن، شیشه و کولار) و لایهگذاریهای مختلف کامپوزیت تغییر یابد. چرخه ساخت پوستههای کامپوزیتی موتور راکت بهترتیب شامل یکپارچهسازی مندرل، قراردادن عایق گرمایی، رشتهپیچی مارپیچی و حلقوی، پخت، استخراج مندرل و در نهایت، آزمونهای عملکردی است. بهمنظور دستیابی به پوستههای کامپوزیتی مناسب، تجزیه پلیمر زمینه پیش و پس از پخت (مانند DMA و DSC) و خواص فیزیکی-مکانیکی نمونهها در مقیاس کوچک و در موتور واقعی بررسی میشود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.