مقاله تحلیل خستگی مهاربندی سازه SPM با توجه به طول خطوط مهار و جهت برخورد امواج


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
15 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل خستگی مهاربندی سازه SPM با توجه به طول خطوط مهار و جهت برخورد امواج دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل خستگی مهاربندی سازه SPM با توجه به طول خطوط مهار و جهت برخورد امواج  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل خستگی مهاربندی سازه SPM با توجه به طول خطوط مهار و جهت برخورد امواج،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل خستگی مهاربندی سازه SPM با توجه به طول خطوط مهار و جهت برخورد امواج :

تعداد صفحات :۱۷

Single Point Mooring و یا به اختصار SPM ، سازه‎های شناوری هستند که عموما در آب های عمیق مورد استفاده قرار گرفته و وظیفه مهاربندی شناورها و گاها انتقال تولیدات نفتی و گازی را از ساحل بوسیله خطوط لوله به نفت کش ها دارند. مهاربندیSPM با توجه وظیفه مهمی که این نوع سازه‎های شناور دارند، باید بسیار مورد توجه قرار گیرد. مهاربندی مناسب باعث افزایش کارایی و امکان انجام وظیفه SPM در شرایط محیطی مختلف شده و همچنین باعث افزایش طول عمر مهاربندی‎ها می‎شود. سازه‎های شناور به دلیل قرار گرفتن در معرض بارهای‎ هارمونیکی مانند بار موج ، باید از نطر خستگی تحلیل شوند. یکی از عوامل مهمی که در خستگی مهاربندی‎ها موثر است ، طول خط مهار می باشد بطوریکه تغییرات طول خطوط مهاری و خستگی در مهاربندی‎ها رابطه معکوس دارد. در این مقاله SPM سه مهاره در نرم افزار ANSYS AQWA مدلسازی شده و خستگی خطوط مهار آن در ۴ جهت موج برخوردی و ۵ طول مهاری مختلف مورد مطالعه قرار گرفته است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.