مقاله تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی :
تعداد صفحات :۲۷
هدف: پژوهش حاضر با هدف تعیینتأثیر برنامه آموزشی تقویت توجه و ادراک حسی – حرکتی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی انجام شد. روش: روش پژوهش نیمهآزمایشی با طرح پیشآزمون – پسآزمون با گروه کنترل بود. جامعه آماری شامل همهی دانشآموزان پسر با ناتوانی یادگیری ریاضی پایه سوم و چهارم ابتدایی شهر کرمانشاه در سال تحصیلی ۱۳۹۳-۱۳۹۲ بودند که از بین آنها نمونهای به حجم ۳۰ نفر به روش نمونهگیری در دسترس انتخاب و بهطور تصادفی در دو گروه آزمایش و کنترل جاگماری شدند، بهطوری که هر گروه ۱۵ نفر بود. از هر دو گروه پیشآزمون به عمل آمد و گروه آزمایش برنامه آموزش تقویت دقت و توجه و ادراک حسی – حرکتی را در ۱۰ جلسه دریافت کردند، در حالی که به گروه کنترل این آموزش ارائه نشد و در پایان برای هر دو گروه پسآزمون اجرا شد. برای گردآوری دادهها از آزمون استانداردشده کی- مت و مقیاس تجدیدنظر شده هوشی وکسلر کودکان استفاده شد. یافتهها: تحلیل دادهها با استفاده از روش تحلیل کوواریانس یکمتغیره و تحلیل کوواریانس چندمتغیره نشان داد که میانگین نمرات استاندارد ریاضی و خردهمقیاسهای آن در گروه آزمایش بهبود یافته است (۰۱/0P<)؛ نتیجهگیری: بنابراین، میتوان از برنامه آموزش تقویت توجه و ادراک حسی- حرکتی بهمنظور بهبود عملکرد دانشآموزان با ناتوانی یادگیری ریاضی استفاده نمود و پیـشنهاد میشـود که معلمـان مدارس در فـرایند آمـوزش و تـدریس خود، به ظرفیت عامل توجه و ادراک حسی – حرکتی دانشآموزان دارای مشکلات یادگیریتوجه داشته باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.