مقاله مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسهی اثربخشی شیوههای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس شهر ملایر :
تعداد صفحات :۲۶
هدف: مقایسهی اثربخشی روشهای آموزشی چندحسی اورتون و فرنالد بر بهبود اختلال نوشتن دانشآموزان نارسانویس پایهی دوم ابتدایی به انجام رسید. روش: روش پژوهش، نیمه-آزمایشی با پیش و پسآزمون بوده و جامعهی آماری آن، شامل دانشآموزان نارسانویسی میشده که در ابتدای سالتحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ در مرکز اختلالات یادگیری شهر ملایر نامنویسی کرده بودند. تعداد آنها بر این اساس،۵۰ نفر بود که بر اساس روش نمونهگیری تصادفی ساده، ۱۶ نفر از آنها انتخاب و بهصورت تصادفی در دو گروه آزمایشی اورتون و فرنالد، جایگزین شدند. برای اطمینان از همگنی آزمودنیها از نظر ضریب هوشی، از آزمون وکسلر (فرم کودکان) استفاده شد. زمان اجرای متغیر مستقل در هر گروه ۱۴ جلسهی ۴۵ دقیقهای بود. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج نشان داد که هر دو روش بر بهبود اختلال نارسانویسی کودکان تأثیر داشته، اما میزان اثربخشی روش اورتون در مقایسه با روش فرنالد بیشتر بوده و این تفاوت از نظر آماری معنادار بوده است. همچنین نتیجه دیگر پژوهش نشان داد که هر دو روش بر روی بهبود اختلال نارسانویسی دانشآموزانِ هر دو جنس، اثربخشی دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.