مقاله امکان سنجی کاربرد مدل ارزیابی عملکرد ۲+۲ از نظر اعضای هیئت علمی رشته های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله امکان سنجی کاربرد مدل ارزیابی عملکرد ۲+۲ از نظر اعضای هیئت علمی رشته های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله امکان سنجی کاربرد مدل ارزیابی عملکرد ۲+۲ از نظر اعضای هیئت علمی رشته های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امکان سنجی کاربرد مدل ارزیابی عملکرد ۲+۲ از نظر اعضای هیئت علمی رشته های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله امکان سنجی کاربرد مدل ارزیابی عملکرد ۲+۲ از نظر اعضای هیئت علمی رشته های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز :

تعداد صفحات :۴۳

هدف از اجرای این پژوهش امکان¬سنجی کاربرد مدل ارزیابی عملکرد ۲+۲ از نظر اعضای هیئت علمی رشته¬های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز بود. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه اعضای هیئت علمی رشته¬های فنی و مهندسی این دانشگاه در سال تحصیلی ۹۰-۱۳۸۹ بود که با استفاده از روش نمونهگیری خوشه¬ای ۹۰ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه محقق ساخته بر مبنای ویژگیهای مدل ارزیابی عملکرد ۲+۲ بود که پس از محاسبه روایی و پایایی توزیع و جمعآوری شد. نتایج پژوهش نشان داد که اعضای هیئت علمی رشته¬های فنی و مهندسی دانشگاه شیراز میزان فایده و قابلیت اجرایی این مدل را به ترتیب در حد متوسط به بالا و متوسط ارزیابی کردند. علاوه بر این، یافتهها حاکی از آن است که بر حسب مرتبه علمی و سابقه خدمت تفاوت معنا¬داری بین دیدگاه استادان در خصوص میزان فایده و قابلیت اجرایی مدل ارزیابی عملکرد ۲+۲ وجود دارد ولی بر حسب رشته¬های مختلف فنی و مهندسی تفاوت معناداری بین دیدگاه¬های آنان وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.