مقاله اثرات مدلسازی کولهها و مفاصل پلاستیک پایه¬ها در رفتار لرز¬های پلهای بتنی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اثرات مدلسازی کولهها و مفاصل پلاستیک پایه¬ها در رفتار لرز¬های پلهای بتنی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اثرات مدلسازی کولهها و مفاصل پلاستیک پایه¬ها در رفتار لرز¬های پلهای بتنی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اثرات مدلسازی کولهها و مفاصل پلاستیک پایه¬ها در رفتار لرز¬های پلهای بتنی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اثرات مدلسازی کولهها و مفاصل پلاستیک پایه¬ها در رفتار لرز¬های پلهای بتنی :
تعداد صفحات :۳۶
تحلیل رفتار لرزه ای و مدلسازی پلها معمولا با استفاده از فرضیات سادهکننده و به منظور سهولت در تحلیلها انجام می شود. این سادهسازیها ممکن است باعث ایجاد تغییرات عمده در پیشبینی رفتار لرزهای پلها شود. از موارد مهم در این زمینه نحوه مدلسازی کولهها و اختصاص مفاصل پلاستیک پایهها است. استفاده از مدلهای ساده، غلتکی و کامل کوله در پلها و نیز نحوه تعریف انواع مفاصل پلاستیک پایهها همواره در طراحی و بررسی رفتار لرزه ای پلها حائز اهمیت بوده است. با توجه به گستردگی ساخت و ساز پلهای بتنی با دهانههای ساده و دال یکپارچه در کشور و نیز روشهای مختلف طراحی و تحلیل پلهای بتنی، بنابراین در این پژوهش اثر سه نوع مختلف کوله و انواع مفاصل پلاستیک و نحوه مدلسازی سایر اجزا مربوط به شش مدل از پلهای بتنی موجود با ارتفاع و طول متفاوت بررسی شده است. برای بررسی این اثرات از نتایج تحلیلهای مودال و استاتیکیغیرخطی و روش طیف ظرفیت ATC- 40 استفاده شده است. نتایج تحلیلها به صورت مودهای ارتعاشی، بیشینه برش پایه و نقطه عملکرد در دو جهت طولی و عرضی و راستای o45 نسبت به جهت طولی پلها ارایه شدهاند. برای پلهایی با طول کلی حداکثر ۸۰ متر اختلاف زیادی بین مقادیرزمانهای تناوب ارتعاشی، بیشینه برش پایه و نقاط عملکردی پل به دست آمده و بنابراین در تحلیل رفتار لرزهای این پلها چشم پوشی از رفتار غیرخطی اجزای کولهها موجب ایجاد خطاهای عمده در نتایج تحلیل شده است. در پلهای بلند با طول کلی حداقل ۱۲۰متر پاسخها با مدلهای مختلف اجزای پلها تقریبا مشابه هستند. با توجه به اینکه پلهای مورد مطالعه از پلهای موجود و رایج در کشور هستند بنابراین نتایج به دست آمده برای کاربرد در طراحی، مدلسازی و ارزیابی لرزهای پلهای با دهانههای ساده و دال یکپارچه مورد استفاده خواهند بود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.