مقاله ارزیابی آزمایشگاهی رفتار خزشی بتن آسفالتی پیر شده با لحاظ تأثیر جنس مصالح سنگی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی آزمایشگاهی رفتار خزشی بتن آسفالتی پیر شده با لحاظ تأثیر جنس مصالح سنگی دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی آزمایشگاهی رفتار خزشی بتن آسفالتی پیر شده با لحاظ تأثیر جنس مصالح سنگی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی آزمایشگاهی رفتار خزشی بتن آسفالتی پیر شده با لحاظ تأثیر جنس مصالح سنگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی آزمایشگاهی رفتار خزشی بتن آسفالتی پیر شده با لحاظ تأثیر جنس مصالح سنگی :
تعداد صفحات :۲۴
عواملی از قبیل تبخیر مواد فرار قیر و اکسیداسیون آنها در روند اختلاط قیر با سنگدانه، حمل آن به محل پروژه و همچنین در طول عمر سرویسدهی روسازی، منجر به پیرشدگی قیر میگردند و میتوانند زمینهساز ایجاد برخی از خرابیهای روسازی آسفالتی باشند. در اثر پیرشدگی، قیر شکننده شده و به مرور زمان ترکهایی در سطح روسازی مشاهده میگردد که وجود این ترکها، ضمن کاهش کیفیت رانندگی، سبب افزایش هزینههای تعمیر و نگهداری روسازی میگردد. شیارشدگی نیز از سری خرابیهایی به شمار میآید که ضمن کاهش ایمنی سفر، هزینههای تعمیر و نگهداری راهها را افزایش میدهد. از سری عواملی که با شناخت بیشتر آنها میتوان روسازیهایی با عمر طولانی مدت طراحی کرد، مشخصات اجزای تشکیلدهنده مخلوط آسفالتی، یعنی ماده چسباننده قیری و مصالح سنگی میباشند. با توجه به اینکه تحقیقات کمی در مورد تأثیر خصوصیات فیزیکی مخلوط، از قبیل جنس مصالح سنگی، بر پارامترهای مقاومتی آن صورت گرفته، در این پژوهش، تأثیر جنس مصالح سنگی بر قابلیت خزشی مخلوط آسفالتی گرم پیرشده مورد بررسی قرار گرفته است. بدین منظور، نمونههای آسفالتی با دو نوع مصالح سنگی آهکی و سیلیسی ساخته شده و تحت روند پیرشدگی بر اساس روش استاندارد مربوطه قرار گرفتهاند. سپس، نمونههای آسفالتی تحت آزمون خزش دینامیک در تنشهای ۱۰۰ و ۳۰۰ کیلوپاسکال و دماهای ۵۰ و ۶۰ درجه سلسیوس قرار گرفته و کرنشهای پایدار آنها اندازهگیری شده است. نتایج توسط نرمافزار متلب آنالیز شده و مدل آزمایشگاهی رفتار خزشی بتن آسفالتی پیر شده، با لحاظ تأثیر جنس مصالح سنگی، ارائه گردیده است. نتایج نشان میدهد که نمونههای آهکی، نسبت به نمونههای سیلیسی، مقاومت بیشتری را در برابر تغییرشکل ماندگار وابسته به زمان از خود بروز میدهند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.