مقاله تعیین عوامل مؤثر بر ارتقای رضایت کاربران آموزشهای مجازی تحت وب با استفاده از مدل کانو (بر اساس مطالعه موردی دو دانشگاه مجازی استان تهران)
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین عوامل مؤثر بر ارتقای رضایت کاربران آموزشهای مجازی تحت وب با استفاده از مدل کانو (بر اساس مطالعه موردی دو دانشگاه مجازی استان تهران) دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین عوامل مؤثر بر ارتقای رضایت کاربران آموزشهای مجازی تحت وب با استفاده از مدل کانو (بر اساس مطالعه موردی دو دانشگاه مجازی استان تهران) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین عوامل مؤثر بر ارتقای رضایت کاربران آموزشهای مجازی تحت وب با استفاده از مدل کانو (بر اساس مطالعه موردی دو دانشگاه مجازی استان تهران)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین عوامل مؤثر بر ارتقای رضایت کاربران آموزشهای مجازی تحت وب با استفاده از مدل کانو (بر اساس مطالعه موردی دو دانشگاه مجازی استان تهران) :
تعداد صفحات :۴۶
گستره یادگیری و آموزش الکترونیک، نویدبخش اجرایی شدن آرمانهای دور از دسترس دو دهه قبل کشور بوده است. نیازهای گسترده مهارتی جوامع دانشمحور و مبتنی بر فنّاوری اطلاعات با ادامه استفاده از روشهای سنتی نظام آموزش، قابل پاسخگویی نیست. هدف از تحقیق حاضر، تعیین عوامل مؤثر بر ارتقای رضایت کاربران آموزشهای مجازی تحت وب با استفاده از مدل کانو میباشد. در این تحقیق، ارائه مدل مفهومی عوامل مؤثر بر رضایتمندی کاربران آموزش مجازی با استفاده از دو مدل تجربی و عمومی در محدوه زمانی شش ماهه (از مهرماه تا بهمنماه سال ۱۳۸۷)، در بین کاربران دو دانشگاه مجازی استان تهران اجرا شده است. نوع جامعه آماری از نوع تصادفی و عوامل مورد بررسی شامل عوامل آموزشی، مشخصات انسانی، واسط کاربر، زیرساخت، محتوا و تعامل در نظر گرفته شد. در این راستا نظرات ۷۱ دانشجو مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بررسی نظرات دانشجویان مورد مطالعه، از طریق پرسشنامه و پس از تأیید پایایی و روایی آن انجام شد. برای این منظور پرسشنامه طراحی شده، حاوی ۲۰ سؤال پنج گزینهای (بر اساس طیف لیکرت) تهیه گردید.
تحلیل اطلاعات جمعآوری شده با استفاده از نرمافزار SPSS و آزمون کای- دو انجام و نتایج حاصل با استفاده از مدل کانو طبقهبندی شد. بر اساس نتایج به دست آمده، مشخص گردید که بیشترین عوامل تأثیرگذار بر رضایت کاربران «بُعد واسطه کاربر و تعامل» و بیشترین عوامل مؤثر بر نارضایتی کاربران «بُعد زیرساخت و محتوا» میباشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.