مقاله بررسی هوش اجتماعی و مؤلّفه های آن در محتوای کتاب های فارسی(بخوانیم) دورهی ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی هوش اجتماعی و مؤلّفه های آن در محتوای کتاب های فارسی(بخوانیم) دورهی ابتدایی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی هوش اجتماعی و مؤلّفه های آن در محتوای کتاب های فارسی(بخوانیم) دورهی ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی هوش اجتماعی و مؤلّفه های آن در محتوای کتاب های فارسی(بخوانیم) دورهی ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی هوش اجتماعی و مؤلّفه های آن در محتوای کتاب های فارسی(بخوانیم) دورهی ابتدایی :
تعداد صفحات :۳۶
ادوارد تورندایک نشان داد که انسان برای ایجاد یک رابطهی اجتماعی مناسب و موفّق عمل کردن در زندگی اجتماعی به مجموعه مهارتهایی نیاز دارد که از هوش اجتماعی نشأت میگیرند. ذهن آمادهی کودکان بستری مناسب برای تقویت و کتابهای فارسی آنها به دلیل زبان تأثیرگذاری که دارد بهترین ابزار برای انتقال و تقویت این نوع مهارتهاست. در این پژوهش محتوای شش کتاب فارسی بخوانیم دورهی ابتدایی به شکل توصیفی و از نوع تحلیل محتوا مورد تحلیل قرار گرفتند. بدین منظور هر کدام از مؤلّفههای هوش اجتماعی (همدلی، ارائهی راه حلهای نوآورانه، نفوذ اجتماعی، اجتماع پذیری،مذاکره، گفت و گو و شنیدن فعّال) به صورت مجزّا در هر درس بررسی و تحلیل شد اما در نتیجه با تمام دقّت نظری که در انتخاب این متون شده، انعکاس مؤلفههای هوش اجتماعی در این شش کتاب به صورت برجسته مشاهده نشد و مواردی هم که ذکر شد، بدون پشتوانهی مهارتهای هوش اجتماعی است. با این همه بر طبق مؤلفههای هوش اجتماعی که در این پژوهش مطرح شد در ۲۳۳ داستان کوتاه و بلند کتابهای مورد بررسی، ۸۰ مورد از این مؤلفهها قابل توجه هستند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.