مقاله رابطه‌ی ساختاری نقش گروه‌های آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه‌ی ساختاری نقش گروه‌های آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه‌ی ساختاری نقش گروه‌های آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه‌ی ساختاری نقش گروه‌های آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه‌ی ساختاری نقش گروه‌های آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان :

تعداد صفحات :۳۳

هدف از انجام این پژوهش، رابطه­ی ساختاری نقش گروه‌های آموزشی با کیفیت عملکرد معلمان دبیرستان‌های شهر یاسوج بود. پژوهش حاضر با توجه به هدف، کاربردی و با توجه به نحوه­ی گردآوری داده­ها از نوع تحقیقات توصیفی-همبستگی محسوب می­شود. جامعه­ی آماری شامل تمامی معلمان دبیرستان‌های شهر یاسوج در سال تحصیلی ۹۳-۱۳۹۲ بودند؛ که با استفاده از روش نمونه­گیری تصادفی طبقه­ای تعداد ۲۰۱ نفر از معلمان (۱۱۱ نفر) معلم مرد و (۹۰ نفر) معلم زن به ‌عنوان نمونه انتخاب شدند. با استفاده از ابزارهای نقش گروه‌های آموزشی و کیفیت عملکرد معلمان داده­ها گردآوری شد. برای بررسی پایایی این ابزارها از آلفای کرونباخ استفاده شد. داده‌ها با مدل معادلات ساختاری با استفاده از نرم‌افزارهای SPSS و LISREL تحلیل شدند. یافته‌ها نشان داد که از دیدگاه معلمان، رهبری گروه و ارتباطات بالاترین میانگین را به خود اختصاص داده‌اند. بین ابعاد نقش گروه‌های آموزشی (هماهنگ‌کننده، مشاور، رهبر گروه و ارزیاب) با ابعاد کیفیت عملکرد (نقش حرفه‌ای، ارتباطات، مدیریت ارائه­ی دروس، تدریس و هدایت، شایستگی فرهنگی، نظارت و تضمین کیفیت تدریس، کیفیت بازخورد، تکالیف، مدیریت کلاس) رابطه­ی مثبت و معناداری وجود دارد. نقش­های هماهنگ‌کننده، مشاور، رهبر و ارزیاب گروه‌های آموزشی پیش‌بینی کننده­ی معناداری کیفیت عملکرد معلمان می‌باشد. گروه‌های آموزشی با ایفای نقش‌های‌ هماهنگ‌کننده، مشاور، رهبر گروه و ارزیاب می‌توانند به طور مستقیم کیفیت عملکرد معلمان را تحت تأثیر قرار دهند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.