مقاله بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان ابتدایی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان ابتدایی دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان ابتدایی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی اثربخشی آموزش یادگیری مشارکتی از نوع جیگساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزان ابتدایی :
تعداد صفحات :۳۸
ازجمله روشهای فعالی که امروزه توجه صاحبنظرانتعلیم و تربیت را متوجه خودکرده است، یادگیری مشارکتی است. پژوهش حاضر با هدفبررسی اثربخشی یادگیری مشارکتی از نوع جیگساو بر خودتنظیمی و انگیزش تحصیلی دانشآموزانابتدایی طراحی و اجرا شد.این مطالعهی شبه آزمایشی در بین دانشآموزان پسردبستانهای شهر همدان در سال تحصیلی ۹۲-۱۳۹۱ انجام شد. ۶۴ دانشآموز (۳۲ نفر گروه آزمایش و ۳۲ نفرگروه کنترل) از دو کلاس یک مدرسه با روش نمونهگیری در دسترس انتخاب شدند. در گروهآزمایش از روش یادگیری مشارکتی جیگساو و در گروه کنترل از روش سنتی سخنرانیاستفاده شد. پیشآزمون قبل از اعمال متغیرهای مداخله و پسآزمون پس از اعمالآزمایشی انجام شد. برای جمعآوری دادهها از پرسشنامهی خودتنظیمی بوفارد وپرسشنامهی انگیزش تحصیلی هارتر استفاده شد. برای تحلیل دادهها از آمار توصیفیشامل گزارش میانگین و انحراف استاندارد و در بخش آمار استنباطی تحلیل کوواریانس بهکمک نرمافزار spss20 انجام شد. یافتههای پژوهش نشان داد بین دوگروه از لحاظ وجود متغیر خودتنظیمی و متغیر انگیزش تحصیلی تفاوت معنیدار وجودداشت. به عبارتی نتایج پژوهش حاضر نشان داد یادگیری مشارکتی جیگساو، خودتنظیمی وانگیزش تحصیلی را در دانشآموزان بهطور معنیداری افزایش میدهد و در رشد مؤلفههایاین دو متغیر در دانشآموزان تأثیر مثبت دارد. به طور کلی یافته های مطالعه نشاندادروش یادگیری مشارکتی جیگساو نسبت به روشهای سنتی تدریس در رشد مهارتخودتنظیمی و افزایش انگیزش تحصیلی دانشآموزان مؤثرتر است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.