مقاله ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزشیابی از فرآیند یاددهی- یادگیری، سازماندهی، تحقق اهداف و محتوای برنامه درسی دوره ی پیش دبستانی کم توان ذهنی: مدل هاموند :
تعداد صفحات :۳۳
مطالعه حاضر با هدف ارزشیابی از برنامه درسی دوره پیشدبستانی دانشآموزان کمتوان ذهنی صورت گرفت. روش تحقیق ارزشیابانه و جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مدیران، معلمان و اولیای دانشآموزان مراکز استثنایی استان آذربایجان غربی و مشاهدهگران از این مراکز بودند. روش نمونهگیری برای مدیران و معلمان به صورت سرشماری و برای اولیای دانشآموزان، خوشهای چندمرحلهای و مشاهدهگر برای هر مرکز دو نفر بود. به منظور تجزیه و تحلیل دادهها از آمار توصیفی و آمار استنباطی (t تک متغیره) استفاده گردید. برای گردآوری دادهها از ابزارهای پرسشنامه، چکلیست، سؤالات بازپاسخ و نمرات دانشآموزان استفاده شد. نتایج پژوهش نشان داد که کیفیت سازماندهی منابع انسانی از نظر مدیران، معلمان و مشاهدهگران و اولیا نامطلوب میباشد. کیفیت محتوای برنامه درسی دانشآموزان از نظر تمام گروهها مطلوب میباشد. کیفیت فرآیند تدریس به صورت تئوری از نظر مدیران و معلمان مطلوب و از نظر اولیا نامطلوب میباشد. کیفیت فرآیند تدریس در بخش عملی از نظر تمامی گروههای شرکت کننده مطلوب میباشد. کیفیت تحقق اهداف حیطه رشد اجتماعی- هیجانی از نظر مدیران و معلمان مطلوب و ارزیابی دفترچههای ارزشیابی نسبتاً مطلوب و از نظر اولیا نامطلوب میباشد و در نهایت کیفیت تحقق اهداف حیطه زبان، برقراری ارتباط و سوادآموزی از نظر مدیران و اولیا نامطلوب، از نظر معلمان مطلوب، و ارزیابی دفترچههای ارزشیابی نوآموزان نسبتاً مطلوب میباشد. در قسمت بحث و نتیجهگیری به تبیین نتایج و ارائه پیشنهاداتی، پرداخته شد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.