مقاله بررسی تطبیقی فعالیتهای فوقبرنامه دوره ابتدایی ایران با کشورهای آمریکا، انگلستان و مالزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تطبیقی فعالیتهای فوقبرنامه دوره ابتدایی ایران با کشورهای آمریکا، انگلستان و مالزی دارای ۷۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تطبیقی فعالیتهای فوقبرنامه دوره ابتدایی ایران با کشورهای آمریکا، انگلستان و مالزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تطبیقی فعالیتهای فوقبرنامه دوره ابتدایی ایران با کشورهای آمریکا، انگلستان و مالزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تطبیقی فعالیتهای فوقبرنامه دوره ابتدایی ایران با کشورهای آمریکا، انگلستان و مالزی :
تعداد صفحات :۷۱
هدف این پژوهش مطالعهی تطبیقی فعالیتهای فوقبرنامه در مقطع ابتدایی ایران با کشورهای آمریکا، انگلستان و مالزی، جهت ارائهی پیشنهادهایی در حوزه فعالیتهای فوقبرنامه است. این پژوهش از نوع مطالعات تطبیقی میباشد و با استفاده از روش جورج بردی انجام شده است. کشورهای آمریکا و انگلستان به این دلیل که هر یک به نوعی مهد فعالیتهای فوقبرنامه در جهان بودهاند و مالزی نیز به عنوان کشوری مسلمان که دارای فعالیتهای فوقبرنامهی ساختارمند است؛ انتخاب شدهاند. نتایج پژوهش نشان میدهد کشورهای مورد مطالعه در فعالیتهای فوقبرنامه اهداف مشترک و متنوعی را دنبال میکنند، در ایران بر اهداف کلی و حیطههای نگرشی تأکید شده است. کشورهای منتخب بر آشنایی با مذاهب و فرهنگهای گوناگون محلی، منطقهای و جهانی، درک ارزشهای سنتهای خود و دیگران و افزایش تحمل و سعهصدر در مقابل فرهنگهای دیگر و … تأکید دارند، این اهداف در ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته است. محتوای برنامهها در ایران از تنوع کمتری برخوردار است و بیشتر به فعالیتهای مذهبی اهمیت داده شده است. تفاوت عمده ایران با سایر کشورها در اجرای برنامهها، این است که زمان و ساعتی مشخص برای اینگونه فعالیتها در مدارس پیشبینی نشده است، میزان مشارکت معلمان درکشورهای مورد مطالعه بیشتر از ایران است. ارزشیابی برنامهها در کشورهای منتخب به صورت عملکرد دانشآموزان و گزارش کار میباشد. در پایان این پژوهش، پیشنهادهایی برای بهبود نظام آموزشی ایران در حوزهی فعالیت فوقبرنامه ارائه گردیده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.