مقاله بررسی تطبیقی فعالیت‌های فوق‌برنامه دوره ابتدایی ایران با کشورهای آمریکا، انگلستان و مالزی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تطبیقی فعالیت‌های فوق‌برنامه دوره ابتدایی ایران با کشورهای آمریکا، انگلستان و مالزی دارای ۷۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تطبیقی فعالیت‌های فوق‌برنامه دوره ابتدایی ایران با کشورهای آمریکا، انگلستان و مالزی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تطبیقی فعالیت‌های فوق‌برنامه دوره ابتدایی ایران با کشورهای آمریکا، انگلستان و مالزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تطبیقی فعالیت‌های فوق‌برنامه دوره ابتدایی ایران با کشورهای آمریکا، انگلستان و مالزی :

تعداد صفحات :۷۱

هدف این پژوهش مطالعه­ی تطبیقی فعالیت­های فوق­برنامه در مقطع ابتدایی ایران با کشورهای آمریکا، انگلستان و مالزی، جهت ارائه­ی پیشنهادهایی در حوزه فعالیت­های فوق­برنامه است. این پژوهش از نوع مطالعات تطبیقی می­باشد و با استفاده از روش جورج بردی انجام شده است. کشورهای آمریکا و انگلستان به این دلیل که هر یک به نوعی مهد فعالیت­های فوق­برنامه در جهان بوده­اند و مالزی نیز به عنوان کشوری مسلمان که دارای فعالیت­های فوق­برنامه­ی ساختارمند است؛ انتخاب شده­اند. نتایج پژوهش نشان می­دهد کشورهای مورد مطالعه در فعالیت­های فوق­برنامه اهداف مشترک و متنوعی را دنبال می­کنند، در ایران بر اهداف کلی و حیطه­های نگرشی تأکید شده است. کشورهای منتخب بر آشنایی با مذاهب و فرهنگ­های گوناگون محلی، منطقه­ای و جهانی، درک ارزش­های سنت­های خود و دیگران و افزایش تحمل و سعه­صدر در مقابل فرهنگ­های دیگر و … تأکید دارند، این اهداف در ایران کمتر مورد توجه قرار گرفته است. محتوای برنامه‌ها در ایران از تنوع کمتری برخوردار است و بیشتر به فعالیت­های مذهبی اهمیت داده شده است. تفاوت عمده ایران با سایر کشورها در اجرای برنامه­ها، این است که زمان و ساعتی مشخص برای این­گونه فعالیت­ها در مدارس پیش­بینی نشده است، میزان مشارکت معلمان درکشورهای مورد مطالعه بیش­تر از ایران است. ارزشیابی برنامه­ها در کشورهای منتخب به صورت عمل‌کرد دانش­آموزان و گزارش کار می­باشد. در پایان این پژوهش، پیشنهادهایی برای بهبود نظام آموزشی ایران در حوزه­ی فعالیت فوق­برنامه ارائه گردیده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.