مقاله تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تئوری نوین مدیریت کیفیت جامع در بخش دولتی ایران :

تعداد صفحات:۲۵

چکیده:

بـا پیشـرفت روز افـزون بشـر رابطه بین دولتها و ملتها پیوسته در حال دگرگ ونی و تعریف مجدد است . انسان امروز تمایل دارد در جامعه ای زندگی کند که در آن دولت حضوری نامحسوس تر ، کار آمدتر و پاسـخگوتر داشـته باشد . دولتی که قادر باشد با برنامه ریزی های بلند مدت و کوتاه مدت ، افق های امیدوار کننده ای را پیش روی مردم و شهروندان به عنوان برگزینندگان خود بگستراند . دولـتها در جهت بهبود کیفیت خدمات ، باید خود را متعهد به پاسخگویی نسبت به مردم در برابر تحقق اهـداف بدانـند نـه ص ـر ف اً انجـام وظایفی که ممکن است به اهداف مورد نظر نیانجامد و در نهایت نیز به عدم رضایت عمومی و اتلاف منابع و زمان خاتمه یابد . در مدیـریت دولـتی نویـن ، دولـتها با این پرسش مواجه هستند که چگونه میتوانند خدماتی که ارائه می دهند سریعتر ، بهتر ، کم هزینه تر و با کیفیت بالاتر انجام پذیرد . در بخـش دولـتی معم ـولاً ارائـه خدمـات در چـارچوب قوانین و مقررات و در حد وظایف مشخص در یـک سـاختار بور وکراتیک انجام میگیرد و معمولاً فعالیتها بدون تعهد به تحقق اهداف و صر ف با اً تأکید بر فرآیند ها صورت می پذیرد . در بهـترین حـالت ، فعالیـتها در چـارچوب رعـایت قوانیـن و مقـررات انجام می شود و کارکنان بخش دولـتی خود را ملزم به ایجاد رضایتمندی ه رچه بیشتر مردم ندانسته و خود را در برابر آنها پاسخگو نمی دانـند . یعـنی نیـاز چـندانی بـه اطـلاع رسـانی و تشریح عملکرد خود احساس نمی کنند . در موارد زیر خدمات در بخش دولتی تفاوتهای عمده ای با ارائه محصول در بخش خصوصی دارد :
(۱ خدمـت در بخـش دولـتی . خـارج از کنـترل ونظـارت مستقیم مدیریت به مرد م و شهروندان ارائه می
شود .
( ۲ خدمت در بخش دولتی . معمولاً پس از ارائه ، قابل بازرسی و فراخوانی نیست .
(۳ در بخش دولتی ، درک مشتری تحت تأثیر رفتار ارائه کننده خدمت است .
( ۴ در بخش دولتی ، خدمات در شکل حداقل خود ارائه می شود .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.