مقاله ارزیابی جایگاه مهارتهای تفکر نقادانه در کتابهای آموزشی ادبیات عربی در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی جایگاه مهارتهای تفکر نقادانه در کتابهای آموزشی ادبیات عربی در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی جایگاه مهارتهای تفکر نقادانه در کتابهای آموزشی ادبیات عربی در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی جایگاه مهارتهای تفکر نقادانه در کتابهای آموزشی ادبیات عربی در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی جایگاه مهارتهای تفکر نقادانه در کتابهای آموزشی ادبیات عربی در مقطع کارشناسی رشته زبان و ادبیات عربی :
سال انتشار : ۱۴۳۷
تعداد صفحات :۳۶
امروزه توانمند ساختن دانشجویان در حوزه نقادانهاندیشی، یکی از مهمترین مقولههای مورد حمایت متخصصان حوزه تعلیموتربیت است. برای توانمند ساختن دانشجویان در این حوزه، بایستی مهارتهای تفکر نقادانه را در کتابهای درسی گنجاند. در این پژوهش بر اساس نظریات واتسون و گلیزر و با استفاده از روش تحلیل محتوا، پنج مهارتِ «استنتاج، شناسایی پیشفرضها، تعبیر و تفسیر، استنباط، ارزشیابی استدلالها» را در محتوای کتابهای آموزشی ادبیات عربی در مقطع کارشناسی بررسی کردهایم و جایگاه مهارتهای تفکر نقادانه را ارزیابی نمودهایم. نمونه آماری پژوهش شش کتاب از کتابهای آموزشی ادبیات عربی در دانشگاههای ایران است. برخی از یافتهها نشان میدهند توجه نویسندگان به مهارت استنتاج بهویژه در بخش تمرینها با (۷۴%) بسامد بیشتری نسبت به سایر مهارتها دارد. سایر مهارتها، بهویژه مهارت استنباط (۰%) چندان مورد توجه نویسندگان نبودهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.