مقاله ارزیابی میزان موفقیت بخش متونِ عربی عمومی سال سوم دبیرستان از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان (مطالعه‌ی موردی: شهرستان پیرانشهر)


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارزیابی میزان موفقیت بخش متونِ عربی عمومی سال سوم دبیرستان از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان
(مطالعه‌ی موردی: شهرستان پیرانشهر) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی میزان موفقیت بخش متونِ عربی عمومی سال سوم دبیرستان از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان
(مطالعه‌ی موردی: شهرستان پیرانشهر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی میزان موفقیت بخش متونِ عربی عمومی سال سوم دبیرستان از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان
(مطالعه‌ی موردی: شهرستان پیرانشهر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی میزان موفقیت بخش متونِ عربی عمومی سال سوم دبیرستان از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان
(مطالعه‌ی موردی: شهرستان پیرانشهر) :

سال انتشار : ۱۴۳۴

تعداد صفحات :۲۸

چکیده:
این بررسی با هدف ارزیابی میزان موفقیت بخش متونِ عربی عمومی سال سوم دبیرستان از دیدگاه دبیران و دانش‌آموزان، کوشیده است با بیان تأثیر متون در آموزش زبان و از طریق تحلیل داده‌های به‌دست آمده از نظرسنجی، میزان موفقیت بخش متون را در دستیابی به اهداف بخش مذکور، بررسی کند. جامعه‌ی آماری پژوهش، دبیرستان‌های شهرستان پیرانشهر در استان آذربایجان غربی است. نمونه‌گیری از جامعه‌ی آماری با روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‌ای انجام شد. روش پژوهش موردنظر، پیمایشی است و ابزار پژوهش، پرسشنامه محقق ساخته و روش تحلیل داده‌ها در بخش آمار توصیفی محاسبه‌ی میانگین، انحراف معیار و درصد و در بخش آمار استنباطی، آزمون (t) است. نتایج به‌دست آمده نشان داد که از نظر بیشتر دبیران، بخش متون در کتاب عربی عمومی سال سوم دبیرستان، در رسیدن به اهداف خود موفق بوده است؛ در حالی‌که از نظر بیشتر دانش‌آموزان، این بخش از کتاب در رسیدن به اهداف خود موفق نبوده است؛ از این‌رو ضرورت توجه بیشتر به تصحیح این بخش، در کتاب درسی عربی عمومی سال سوم دبیرستان، احساس می‌شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.