مقاله شناسایی استراتژیهای توسعهی سرمایهگذاری گردشگری مذهبی در ایران (مطالعهی موردی: زیارتگاه امام رضا (ع))
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شناسایی استراتژیهای توسعهی سرمایهگذاری گردشگری مذهبی در ایران (مطالعهی موردی: زیارتگاه امام رضا (ع)) دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شناسایی استراتژیهای توسعهی سرمایهگذاری گردشگری مذهبی در ایران (مطالعهی موردی: زیارتگاه امام رضا (ع)) کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شناسایی استراتژیهای توسعهی سرمایهگذاری گردشگری مذهبی در ایران (مطالعهی موردی: زیارتگاه امام رضا (ع))،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شناسایی استراتژیهای توسعهی سرمایهگذاری گردشگری مذهبی در ایران (مطالعهی موردی: زیارتگاه امام رضا (ع)) :
تعداد صفحات :۳۳
باتوجه به اینکه فرایند سرمایهگذاری در حوزهی گردشگری و از جمله گردشگری مذهبی، مقولهای چندوجهی است و بهشدت از محیط اقتصادی تأثیر میپذیرد، بهمنظور رسیدن به نقطهای قابل قبول در این عرصه، باید عوامل داخلی و خارجی این حوزهی فعالیتی را بررسی کرد، سپس به تدوین راهبردهای بهینه اقدام نمود. در این میان زیارت امام رضا (ع) بهعنوان یکی از پایگاههای اصلی جهان تشیع، با توجه به تأثیر بهسزای آن بر اقتصاد شهر مشهد و نیز توسعهی منطقه، در حوزهی گردشگری مذهبی استان و نیز کشور بیش از پیش مورد توجه برنامهریزان و سرمایهگذاران این صنعت است. در این زمینه مطالعهی حاضر با استفاده از ابزارهای برنامهریزی راهبردی، ضمن تحلیل نقاط قوت، ضعف، تهدیدها و فرصتهای موجود در این حوزه، راهبردهای مناسب جهت بهبود و توسعهی سرمایهگذاری این حوزه تدوین و اولویتبندی شده است. نتایج نشان میدهد مناسبترین راه برای برونرفت از بحرانها و چالشهای احتمالی حوزهی سرمایهگذاری گردشگری مذهبی و اقتصاد زیارت امام رضا (ع) و توسعه و بهرهگیری از ظرفیتهای سرمایهگذاری پیشروی این عرصه، اتخاذ راهبردهای تدافعی با تأکید بر رفع ضعفها و نگاه به تهدیدهای احتمالی و موجود در اولویت هستند که مهمترین و مؤثرترین راهبرد تدافعی قابل کاربرد در این فرایند، راهبرد «بسترسازی برای جذب سرمایهگذاریهای داخلی و خارجی به وسیلهی سازمانهای و نهادهای مربوطه» است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.